Gå til innhold

Karin


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Vi har tenkt litt på Karin. Særlig mannen min liker det, han synes det er så enkelt og rent. Jeg er litt redd det blir litt kjedelig? Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du liker enkle tradisjonelle navn i anne, eva stilen er det jo et helt greit navn.

Skjemmer ingen og det er vel ikke så mange som blir kalt det lenger heller.

Personlig liker jeg Karen bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før tenkte jeg at et slikt "vanlig" og "kjedelig" navn skulle jeg i hvert fall ikke ha til barne mine...

 

Jeg hadde store planer om overdådige, spesielle navn. Heldigvis har jeg ombestemt meg!

 

Syns Karin er flott!! Det kommer til å være veldig spesielt i forhold til alle Nathaniel, Leander, Emilia og Isabella +++

 

I tillegg til det er det rent og tradisonelt, ikke pompøst og tilgjort... Det vil være et pratisk og kjekt navn. Alle har hørt det, alle klarer å stave det. Ingen vil tro dere har prøvd å overgå naboen med dårlig fantasi...

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karin er et vakkert navn! Elegant og rent, og slettes ikke kjedelig. Det er derimot slike navn som vil skille seg ut etterhvert i den store massen av Emmaer og Mathiaser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Karen er et klassisk og pent navn.

kjedelig er det jo slettes ikke, derimot begynner

Emma, Emilie, Julie osv.og bli kjedelige navn..

Det vil ikke bli mange kariner i klassen hvis du velger det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så bra at noen tenker på navn som dette, jeg synes også Karin er et flott navn! Ikke kjedelig i det hele tatt. Og det vil være litt spesielt nå blant små barn. Håper dere tar det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karin er et flott, klassisk, sterkt, navn!

Syns også det er et + at det ikke er så mye brukt for tiden.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg vil bare takke for alle svarene på innlegget vårt! Nå er det 99% sikkert at vi går for Karin:)

 

Jeg liker også godt Karen, men det blir litt rart på den dialekta her vi bor, for det blir uttalt på samme måten som i "hvem er denne karen?" At vi uttaler Karen jentenavnet og karen mannfolket på samme måten,hvis dere skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

...og de fleste av oss blir jo heldigvis også 40-50 år... :) Liten jente er vi gjerne bare i noen få år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...