Gå til innhold

Sandnes jenter!!!


babydilla

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Eg fekk ein store gutt den 20.mai, hadde termin 16 mai, og ble litt utolmodig den 19...då tok eg modningsakupunktur.

 

Eg tenkte eg sko komma på neste treff å visa fram gutten min....

 

Katrine fekk ein gutt den 17.

 

Og nå på lørdag, 11 juni fekk systerå mi ei lida jenta...16 dager før termin(skyldes lakserolja..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Det blir nytt treff tirsdag 20.06 kl 19.00. For sikkerhetsskyld postet tre ganger. Fikk ikke til å slette :)

Hvem kommer??

 

Så koselig at dere fikk barna deres så tett. Blir sikkert kjempe fint å ha en søster å trille sammen med.

 

Vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytter treffet til ons 21.06. Tirsdagene har visst en tendens til å kollidere med div foreninger.... Samme sted og klokkeslett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ skal jeg virkelig ta meg sammen og komme!!! Hvis jeg ikke når å føde før, da kan det tenkes at jeg venter til neste gang igjen... Men jeg har kjempelyst til å treffe dere, har bare ikke klaffet så godt de siste gangene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Grattis med den lille! Eg og vil!!! 12 dager igjen og ganske lei...... men satse på å komma på treff.

 

Klart du må komme å vise den lille! Håper at Katrine og har anledning?

 

Uansett snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-( :-( :-(

 

Kan dessverre ikke komme likevel, hadde glemt en avtale mannen min har hatt lenge for den kvelden...

Kjempeskuffet, hadde gledet meg sånn! Men det har jo han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei... er det bare å stille på disse treffa??? vet ikke helt hvordan det funker... gøy å treffe andre gravide også.. eg ska ha i november, litt igjen enda ja..

 

hva med dere??? er dere mange som treffes??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens..!

Kanskje i siste liten, men vil melda på meg og ei venninna. Silvia har termin 29.09.2006 og eg har termin 04.09.2006. Håpa d går greit at me o komme selv om d va i siste liten.

 

Snakkes

 

*Kathrine*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...