Gå til innhold

Hvordan blir det med smileys ol.......


Cat.68

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Signerer denne =)

 

Og med det samme vi snakker om smileys; Hva med en ammesmiley i skravlekroken (chatten)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vær så snill da.. Ikke få inn så mye dill inn på disse sidene. Dette er jo en av grunnene til at jeg liker dette forumet så godt... Inne på andre barneforum er det som mye animasjoner og dill at det jo er umulig å få med seg innholdet og sammenhengen i innelggene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kjempesmart med smileys, fordi det da er lettere å få frem hva man mener. Hvis man skriver et inlegg som er myntet med en masse ironi, kan du være trygg på ar helften som svarer trur man ment alvor. Derfor er det greit med smileys slik at man kan poengtere med de hva man mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg enig med anonym over her jeg. Får helt fnatt og frysninger av alle disse smileysene jeg og det er absolutt en av grunnene til at jeg foretrekker DB fremsfor endel andre babysider. Går fint an å bruke :-) eller ;-) når man vil understreke at man mener det godt eller er ironisk, vi trenger ikke 40 svære grøssegule fjels å velge mellom. Uff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig enig med Alva! Er så glad for at DiB ikke har sånt fjas, synes sånt bare gjør ting innmari rotete. Ikke at det gjør DiB noe, men jeg tviler på om jeg gidder å bruke sidene så mye, dersom alle innlegg kan prydes med x antall smilefjes i alle mulige varianter. Vi klarer oss veldig bra med :-) og ligende som lett lages på tastaturet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ser at det er innlegg både for og imot smileys, så da blir det ikke så lett å gjøre alle til lags.

 

Jeg er litt tilhenger av å holde forumene enkle... det er jo innholdet som teller.

Men... det er smileys i blog'en under de nye profilene!

Så smiley-tilhengerne kan kanskje få utløp for smiley-behovet der? ;-)

 

BTW; en smiley er jo en smiley uansett om den er i tekst eller grafikk :-D

 

 

Mvh.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...