Gå til innhold

Nei!!Han vil tilbake til eksen sin!!Er helt knust nå!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg nå??Vi har vært ett par i nesten to år nå og han har alltid hata eksen,og det har jeg også det har vært oss to mot henne!!

Men nå har han begynt å like henne igjen og han sier han har fått masse nye følelser for henne i det siste,har lyst på henne og slikt og følelsene dabber av for meg..Sier han..

Og biomor er selvsagt kjempeglad hun!!tror egentli ikke hun liker ham,men vil gjøre ALT for å ødelegge mitt liv.

Nå vil jeg bare grååååte meg ihjel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tørk tårene dine med en eneste gang , begynn å pakk idag, og skaff deg en plass å bo snarest.

Han er ikke verdt tårene dine .

Skrevet

Bare gråt du. Det har du grunn til. Samtidig må du starte livet ditt alene. Hvis han ikke går nå, gjør han det en annen gang. Makan til hensynsløshet - fortelle deg at han har lyst på en annen. Ekstra ille når det er en dere har vært enige om å mislike. Klart hun ikke er ute etter å ødelegge ditt liv, men det kan hende han er ekstra attraktiv når han er utenfor rekkevidde. Hvis han ikke får henne, må du ikke ta ham tillbake! Han er ikke noe å spare på!

Skrevet

Jada så klart at biomor vil gjøre alt for å ødelegge ditt liv. Not! Tenk gjennom, kanskje hun fortsatt har følelser for ham.Kanskje hun tenker på barna, at det er greit å evt. prøve igjen. De har tross alt en fortid sammen.

Og hvem er du som kommer inn i livet til en mann med barn og går sammen med ham om å mislike/hate moren deres? I værste fall burde du forholdt deg nøytralt.

Skrevet

Og hvem er du ?

En sjalu biomor som vil ha eksen tilbake? Har følelser for han fortsatt kanskje?................................

Tror nok ikke den aktuelle eksen her tenker så mye på barna.......... hun tenker nok mest på seg selv..............

Greit at de har en fortid sammen men den var tydligvis ikke så bra siden de gikk fra hverandre.......... nok om det!

Pakk bagen din du jente og finn deg en mann som bare vil ha deg : )

Det fortjener du!!

Skrevet

enig med hun som har bøllefrø i magen. du fortjener bedre, og det er et forferdelig svik du har blitt utsatt for.

lykke til på ferden til de to som skal prøve igjen. aldri om jeg hadde tatt tilbake noen som hadde hatt et to års forhold til en annen siden sist.

Skrevet

Jeg tror i grunnen mange stemødre skal være obs om mannen er litt over the top uvenner med eksen. Tror mange ganger det er en vill kamp mot indre følelser som ikke gir seg, og så skjer det til slutt det som HI her referere til!

Jeg har en eks som jeg kragler med støtt om barna. Men vi har til tross for dette sex sammen og han vil tilbake men jeg vil ikke ha ham. Han bor sammen med ei hurpe som hater ungene våre, og det vet han, men han klarer ikke bo alene så da er hun bra nok. Er nesten fristet til å ta ham tilbake bare for å få det hespetreet ut av bildet for alltid. Vet at hun frekventerer her så jeg skal ikke si mer nå...

Skrevet

HI, ano 1630 og ano 1955 = samme person (en biomor/eks som aldri har klart å innfinne seg med at ungens far har etablert seg med ny dame). Skinner tydelig gjennom!

Skrevet

Nei ingen sjalu biomor her nei. Jeg er etablert med mann og mine, dine og våre barn.

Men å påstå at noen bare gjør alt for å ødelegge livet til en blir for dumt fra mitt ståsted.

Og da er vel ikke det forholdet det her gjelder heller så utrolig bra da siden mannen har følelser for en annen. Kanskje hun ikke skulle vært en så hatfull stemor.

Skrevet

Der tar du nok feil. Jeg har det ikke med å gi folk kallenavn på nett. Men ja jeg sier hva jeg mener. Så ja, 1630 er meg, men ikke 1955.

Skrevet

Nå er det vel mannen som er i et forhold her da, og som faktisk er utro mot sin nye med eksdamen.

Eksdamen har overhodet ikke ansvar for hans utroskap, så å bli sint på henne er helt bak mål.

Skrevet

Jeg føler med deg HI.

En latterlig idiotisk mann du har.

Og kjære clue... Jeg skulle så inderlig sett at du ikke ble sur på ekskona til mannen din, om mannen din rota med henne... Det du skriver er så på trynet!!

Eksen til mannen hennes VET at han har en ny en. Det er like UMORALSK av eksen å rote med han, som det er av mannen.

Men ja... det er mannen hun må ta et oppgjør med. Og det er å kaste han langt vekk...

Skrevet

I alle dager! Jeg blir helt oppgitt jeg. Og denne idioten driver dere å sender fram og tilbake mellom dere - du og biomor?

Du får være den smarte i denne trioen og dumpe ham da. Kan ikke se at du taper på det.

Skrevet

Jeg er enig med Clue, det er typisk damer å bli sinte på "den andre dama". Det er typen hennes som er utro og som svikter tilliten hennes. Antar at eksen hans aldri har lovt den nye dama noe som helst. At det er umoralsk av henne å ha seg med en fyr som er i et forhold, det er greit. Men det er allikevel typen sin hun må rette sinnet mot.

Skrevet

enig med flere over....løp du. Hadde blitt helt knust selv om det var meg og jeg hadde nok løpt så raskt jeg kunne. Vender han er det nok ikke siste gang

Skrevet

TYPISK i det forumet her av biomødre...

1. Om man har vært grunnen til et brudd mellom mor og far, så har moren ALL grunn til å legge den nye dama for hat.

2. Om det er moren som ødelegger mellom faren og en ny kjæreste, så blir det rettferdiggjort. Som f.eks: "Antar at eksen aldri har lovet den nye dama noe som helst."

Vel jeg ANTAR vel også at om det kommer en ny kjæreste for faren, så har heller ikke den nye dama lovet moren noe som helst.

Tviler sterkt på at noen her i verden klarer å ikke bebreide eller være sint på "den andre dama". Altså i dette tilfellet:biomoren. Ikke at det er kun hennes skyld(det er jo mannens ansvar), men hun er jo med på det da...

Og det må da for all del være lov å ha negative følelser for denne damen.

MEN hovedinnlegger har ikke noe å tape og går hun, er hun den eneste med vett i skallen. Mannen må vekk.

Biomors oppførsel i dette tilfellet synes jeg heller ikke kan forsvares overhodet!!! God damn...

Skrevet

For å si det sånn, hvis den nye dama var en direkte årsak til at mannen min gikk fra meg og våre barn, ville jeg nok ha tatt hevn så det suste!

Jeg kunne absolutt ha tenkt meg å lagt an på eks-mannen min igjen, lokket ham til sengs når hun gikk gravid f.eks.....og latt henne få vite det.

Det de gjorde mot meg, gjør jeg mot dem.....

Skrevet

Hvis du elsker han, slipp ham fri, ikke vær så egoistisk.

Skrevet

jeg ville kastet han ut, eller flyttet selv, med barna, gjerne til en anenn by, kuttet kontakten til et absolutt minimum. litt avhengig av barnas alder da:)

Du har en gyllen sjanse til å starte et helt nytt liv!!! Hvor mange ganger i livet dukker slike muligheter opp? Grip den! Friheten er skummel, men deilig. Nå står du på helt egne ben og kjenner at du er sterk nok i deg selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...