Gå til innhold

2 spørsmål: Opptatt navn? Og hva er penest?


Gjest

Anbefalte innlegg

Litt i tvil her fortsatt! Her er vår liste, hva synes dere er finest?

Andreas

Sebastian

Marius

Jonas

Et problem her er at Jonas heter min lille fetter (seks år), er det opptatt da synes dere?

 

P.S Er ikke opptatt av om navnet er vanlig, vil bare høre hva dere synes er penest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke brydd meg om at en fetter/kusine hadde det samme navnet. Synes absolutt ikke det er oppbrukt.

Du har veldig fine navn på lista di.

Jeg liker Jonas og Andreas best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sebastian er helt klart det fineste navnet her!!!

Jonas er også fint, men siden eg liker navn ikke alle andre har på sine unger, ville eg sagt det var opptatt når din fetter heter det samme....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sebastian stemmer jeg for...

 

Personlig synes jeg det er opptatt da. Jeg har stor familie, hvor flere av mine kusiner har barn med navn jeg selv kunne tenkt meg å bruke... Men synes det blir litt feil å ta fra dem:)

 

Ellers har jeg og kusinen min veldig like navn, bare en bokstav som skiller (Marie og Maria) men tror aldri det har vært så kjempe problem da...

 

Men jeg føler at det er opptatt hvis noen allerede har valgt det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Sebastian og Jonas er penest, men om fettern min hadde heta Jonas, så hadde jeg gått for Sebastian av de to navna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Marius - kjempefint!

2. Jonas - også fint, men jeg ville ha sjekket med foreldrene hans så det ikke ble noen sure miner

3. Sebastian - fint, men litt "pompøst"

4. Andreas - egentlig et fint navn, men såpass mye brukt at det er blitt kjedelig synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! Jeg er forøvrig ganske enig med deg "mor lille", du bekreftet egentlig mine tanker selv. Dessuten har vi hengt oss litt opp i Marius, så det spørs om det ikke blir det til slutt, men tar gjerne imot flere kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...