Gå til innhold

theaokt:-)


ninni82*Sander*

Anbefalte innlegg

hei, hvordan går det? blir det en liten jente på deg?

jeg er en uke lenger enn jeg trodde sa de på UL, så da er jeg 13+3 i dag:-) sitter her i drammen og vrir hodet mitt med hvor jeg skal gå..vil ut i sola, men synes det er grusomt innestengt på verandaen!

er vant til å gå på stranden jeg, men vet ikke om noe fint sted her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drammen kjenner jeg ikke så veldig godt, men tror de fleste drar til sande. Det blir treff til torsdag dersom du kan. Du får ta deg en tur til Sande på stranden der en dag, så kan vi jo treffes der. Ja det er bare å takke det når de sier at du er kommet lengre. Ikke lenge til du kommer til å kjenne liv. Vil du vite kjønnet? Hvorfor føler du på deg at det er en gutt? Kvalmen er den bedre ? Når blir det Ul og vil du vite hva det blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo ikke lange turen til Sande med toget, kjæresten sier også jeg skal dra dit en tur..:-) hadde vært koselig å møtes igjen! har aldri vært på stranden der heller, er det langt fra togstasjonen? han har jo bilen på jobb vet du..

jeg vil vite kjønnet ja, har ikke fått innkallelse til UL enda, men det blir vel i slutten av juli.. har egentlig ikke hatt noen følelse av hvilket kjønn det blir, men samboer er såå overbevist om at det blir gutt så nå tror jeg det også:-) kvalmen er litt på retur nå, men er sykemeldt fortsatt pga migrene-anfall..har det flere ganger i uken. gleder meg masse til å kjenne liv, når kjente du det første gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente det i uke 15. Jeg har bil og kan jo hente deg. Vi ser at været litt så avtaler vi en dag. Deilig å slippe kvalmen da. Er sykemeldt selv. Så dagene kan bli litt lange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut:-) dagene blir lange ja, men samtidig er jo ikke formen bra nok til jobb..så da må man bare gjøre det beste ut av det!

Uke 15 er ikke så lenge til da...oioi, nå gleder jeg meg enda mer! er jo ikke alle som er heldige og kjenner det så tidlig da.. vi snakkes, blir med på treffet om jeg rekker! skal på shopping og ut å spise med svigermor, hehe. skriver meg på lista når jeg vet mer isåfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...