Gå til innhold

BABYKINO!


Mamsen24, 08.04.06 *jente*

Anbefalte innlegg

Vi som var rundt mosvannet sist uke avtalte at vi skulle prøve oss på en kinotur denne uka.

 

Har sjekket hvilken film som går, det er en romantisk komedie som heter Little Manhatten, det er førpremiere så liten sjans for at noen har sett den.

 

Jeg foreslår at vi kjøper billetter på forhånd, så slipper vi møte så lang tid på forhånd. Sist gang var det nemlig fullt i kinosalen.

 

Vi kan organisere det ved at jeg kan legge ut for billettene så kan de som vil være med gi beskjed så får de mitt kontonummer og setter inn penger.

 

Eller vi kan avtale en rad vi skal kjøpe billetter på så går alle bare inn på nettet og bestiller for seg selv. Men da kan vi jo riskere at andre bestiller på den raden også da.

 

Hva synes dere jenter?

 

Her er en link til kinoen:

http://www.filmweb.no/stavangerkino/meny/article82062.ece

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,ja da har jeg fått en guttebaby 19 mai.3500 og 50 cm...han skal hete isak.var jeg sistemann som fikk i denne 'gjengen'?godt dere har begynt å lage avtaler på DIB...da jeg ikke visste en annen måte å kontakte dere på.kos dere på kino imrg,jeg kan dessverre ikke ..ps:det er kun direktesalg på babykino.

mvh line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med gutten Line! Vi treffes hver torsdag ved campingen ved mosvannet kl.13.00 og tar en tur og et lite kafebesøk. Håper du kan komme på torsdag.

 

Når det gjelder kino i morgen er det foreløpig med, Ulrika og Helene. Jeg bestiller i morgen tidlig så heng på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter =)

Skulle gjerne vært med, men må stormlese til statistikk ekskamen neste torsdag:( Bestemte meg for å ta den likevell..

 

Kos dere på kino! Mulig jeg blir med på en kjapp liten luftetur rundt mosen på torsdag!

 

-T & A-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...