Tvillinger sep-06 Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Jeg tror jeg skal bli sprø!! venter tvillinger og får leggkramper om natten. Nå har det blitt ille, når jeg får ut den på baksiden, får jeg en forand på leggen. Mannen min må hjelpe meg så jeg vekker han i tide og utide! RÅD MOTTAS MED TAKK!!!!
tvillinger i okt06 Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Hei... Har hørt at magnesium skal hjelpe mot leggkramper. Du får garantert tak i det på helsekost eller apotek. Så løp og kjøp... :-)
Gjest Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 ned en gang du kjenner at du får krampe strekk beinet og bøy foten oppover mot leggen så mye du klarer til krampen er over. ellers har vi skrå tak på soverommet som jeg bruker å sette foten mot så jeg får strekt den ordentlig. i første svangerskap vekket jeg mannen min hver gang, men klarer jeg meg selv. forresten så sa legen min at hvis jeg plagdes med kramper skulle jeg ta folinsyre. ingen jeg har snakket med hadde hørt om det, men det var nu legens råd.
prinsesse i magen Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 jeg er også plaget av leggkrampe. Knyt en ulltråd rundt ankelen. Har bare prøvd det en natt, og hadde ikke krampe i natt....... Skal prøve i natt og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå