Gå til innhold

Kjempe bra babyshop side:)


mammstil2:)

Anbefalte innlegg

Har funnet ei bra side for og handle babyutstyr:) det virker som det er billigere enn andre sider jeg har vært på:) www.babysamesbjerg.dk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm, jeg syns det var veldig dyrt der jeg da... men nå har ikkejeg så god peiling på priser akkurat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne siden så dyr ut.

Tripp-trapp-stolen koster iallefall mye mer enn her hjemme, når man regner med valutakurs, frakt og toll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den leandervoggen som står der koster 500 mindre enn på andre sider jeg har vært på..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det var jo bare et tips,dere behøver jo absolutt ikke handle dær.. Jeg skal kjøpe leandervogga og stellebord dær:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde gå helt til betaling for og sjekke den endelige prisen på det jeg hadde tenkt og kjøpe...å da sto det kun porto og beløpet som varen kostet i NOK,...så da sparer jeg 500 kr:) men viss dere hvet om en annen plass som er billigere og kjøpe ei leandervogge som jeg har så lyst på, er det kjempefint om dere har noen tips. Der jeg har vært inne på sider fra norge koster ei sån vobbe nesten 1700 kr, åsså kommer jo frakten i tillegg. På den danske siden, ble porto og vogga regnet ut i norske kroner til 1419,- men det kan jo hende jeg har missforstått:) må gå inn og se en gang til jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men husk på at du får en faktura på 25% mva fra tollmyndighetene etterpå da - så du ikke får deg en overraskelse :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, takk for den:) da er det kanskje like greit og handle på de norske sidene:) Er det noen som har tips om netthandelsider som er bra da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde barneutstyr var tollfraitt? Inntil 10000,-. Kan være jeg som har misforstått, men...

 

Siden er knallbra. Har bestillt derfra jeg også, men ikke fått krav om mva/toll. De gangene jeg har betalt mva på varer bestillt fra utlandet, er de gangene butikken har trukket fra mva i prisen.

 

Lykke til med handlingen! Du blir sikkert fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har handlet på denne danske siden. handlet for 1100kr og måtte betale 250 kr i toll. toll må man betale uansett hva man handler i danmark ihvertfall. man betaler det på postkontoret, der man henter pakken. står ikke på denne siden,men norske myndigheter legger til når pakken kommer til norge. så tollfritt er det ikke, men jeg sparte masse penger på det uansett. varene er kjempebra, og med bra kvalitet. vart ihvertfall meget fornøyd jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde ganske billig bleiebøtte der iallefall.. Bare 299 danske kroner (ca. 320 norske kroner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestilte en Leander vugge der for et par år siden, først og fremst fordi vi ikke fant den i noen butikk i Oslo. Jeg husker ikke helt hva vi betalte, men jeg husker at vi fikk en giro med et beløp på 2-300 kroner i ettertid. Ikke husker jeg om giroen kom i posten eller om vi fikk den den sammen med vugga. Jeg husker heller ikke om det var toll-avgift eller hva det kan ha vært. Men jeg så ihvertfall vugga på Fru Lyng i Oslo noen måneder senere til omtrent samme pris som vi hadde betalt.

 

Men varen kom raskt og vi var ihvertfall fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...