Gå til innhold

Må bare spørre igjen - Elias og Emma...


Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

...passer ikke de utrolig fint sammen? Eller er de for like liksom? Vi har også tenkt på Olivia og Emilia...hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns du har nydlige navn!

 

Olivia og Emilia er også fine. Jeg må alltid spør meg selv om jeg ville hatt det navnet. Når jeg tenker på Olivia tenker jeg at det er fint,men når jeg stiller meg spørsmålet ville jeg hett det? Så ville jeg ikke det. Å da ville jeg ikke heller kalt ungen min det. Ble litt rrot,men skjnner?

 

Emilia er kjempe fint,mye finere enn Emilie. Det kunne jeg godt tenke meg å hette.

 

Jeg må si at jeg ikke hadde klart å velge mellom Emma og Emilia! :)

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge navnene er ti-på-topp og like kjedelige - så sånn sett passer de sammen. Emma og Emilia er 'samme' navnet, Olivia er kjæresten til Skipper'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for to helt ulike innlegg - artig å høre at vi alle er så forskjellige i smaken =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg en utrolig nydelig Olivia, så jeg synes jo det er søtt:) En liten jente, med en spansktalende far, så for meg er det liksom et helt perfekt navn til en halvt spansk/spansk jente, men kanskje ikke helt "it" hvis du er blond:) Hehe... Er bare mine assosiasjoner! Men navnet er søtt!

 

Nå har jeg en liten Emilia i magen selv, så for meg er det det vakreste av alle de navnene du foreslår:) Synes Emma er søtt og, men slår ikke Emilia mener jeg da:-) Hehe...

 

Elias og Emma passer fint det altså! Ennå finere synes jeg Elias og Emilia klinger da:)

 

Uansett hva du velger er jo alle 3 nydelige navn:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emilia synes jeg var veldig fint. Passer kjempebra med Elias og.

Skulle gjerne brukt det selv jeg, men har ett tantebarn som heter Emilie så navnet er vel så og si opptatt her i familien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt Olivia...

 

Emma er så vanvittig oppbrukt! I alle barnehager er det en flokk av Emmaer... Emilie/-a har vært på moten lenge. Olivia er koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle navnene du nevner er jo fine og passer godt sammen med Elias!

 

Men personlig liker jeg Olivia veldig godt...har det på lista mi selv! ;)

 

Lykke til med navnevalget!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elias passer fint sammen med alle de tre navnene. Jeg synes Elias og Olivia er den beste kombinasjonen : )

 

(mest fordi jeg er litt lei av de to andre navnene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Emma passer best med Elias-en veldig fin kominasjon..

Bare så dumt at Emma er på navnetoppen..Men det bør dere kanskje bare se bort fra , hvis dere liker navnet godt..

 

Liker ikke Olivia og Emilie særlig godt, synes Emilia er litt vanskelig å si, for mange i er på en måte..Oliva ..da tenker jeg skippern med en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...