Gå til innhold

Kjønn på UL


Mamma'n til Julian

Anbefalte innlegg

Skal på UL i morgen.Er i uke 18-19. I brevet sto det at man ikke kunne se hvilket kjønn det blir så tidlig. Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, det synes jeg hørtes underlig ut!

De fleste jeg vet om - inklusive meg selv -har da fått muligheten til å få vite kjønnet på ordinær UL. I de tilfellene de IKKE har fått vite har jeg forstått det som at man enten ikke ønsket det selv, at JM ikke ønsket å undersøke dette eller at babyen har ligget på en sånn måte at det ikke har vært mulig å se kjønnsorganet.

 

Dersom dere ønsker å vite om det er gutt eller pike der inne ville jeg nok spurt JM på UL om hun kunne se det, jeg. Så skal du se at det ihvertfall gjøres et forsøk!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om det fortsatt er forskjell fra sykehus til sykehus om de vil opplyse om kjønnet eller ikke. Har forstått fra før at Levanger Sykehus er noe restriktiv. Vet også at det tidligere ikke var mulig å få vite kjønnet på UL ved sykehuset i Bodø. Stemmer dette ennå, eller er det blitt mer liberalt....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det kan ikke stemme. Har fått vite kjønn alle tre gangene på ordinær ul, ene gangen i uke 13 (men da sa han at han var usikker - men det var riktig). Det de mener er kanskje at de ikke oppgir kjønn ettersom det KAN være usikkert? Det er iallefall mulig å se kjønn. Jeg kunne ikke unngå det - så det før jordmor, men begynner jo å bli trenet da:-)

 

LYKKE TIL-GLED DEG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...