alenemamman til christina5 Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 hei.er det noen der ute som virkelig er alenemor?som overhodet ikke har kontakt med barnefar??
alenemamman til christina5 Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2006 godt at jeg ikke er alene har du mange barn?er di gamle?
liten og lettmett Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Både og må jeg vel si. Jeg var helt alene med min eldste da jeg traff min eks. Der er det ikke kontakt overhodet med barnefar. Nå som jeg er skilt så har min eks beholdt like mye kontakt med sitt stebarn som sitt biologiske. Det skal han i alle fall ha, selv om jeg synes kontakten er for liten. Føler meg ganske alene store deler av tiden. Pappaen har problemer så han stiller utrolig lite opp til samvær.
Gjest Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 Hei hei ja jeg er alenemor.. har 3 barn.. 2 Jenter på 4 og 6 år. og en liten gutt på 15 dager.. samme barnefar på alle 3.. Min eks mann er ikke så flink til å ha dem nå etter at han traff sin nye flamme... Hun har 2 barn fra før,og de venter barn sammen nå,,, dem ble gravide etter bare 1mnd sammen... min eks mann gikk fra meg da j var over 4mnd på vei,,, men men..han venter nå barn nr 6 ..jaja.. men men.. unga mine har kontakt med han,men veldig lite.. dem tar dem ikke med seg på noe som helst...i sommer ska dem alle sammen til syden, men mine 2 får ikke lov å være med av dem.hater urettfredighet j da.. dattara hennes hadde bursdag, mine var ikke bedt på kake i 5 min engang... men vi klara oss lell vi, i sommer ska j ta de med på sikklig tur ja.. hunderfossen og amadeus parken,,dyrepark... chatte på msn?? [email protected] ha en fin kveld tussimor er stolt 3 barnsmor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå