Velve Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Torsdag, for fire dager siden, fødte jeg en utrolig flott liten gutt. Han kom fort og udramatisk til verden...og er sååå søt..... Den siste delen av svangerskapet var tung for meg. Jeg sov dårlig, hadde ødemer, var tung i kroppen og tungpustet (dere vet jo hvordan det er..) Så kom noen slitsomme netter på sykehuset. Men i natt har vi sovet alle mann! Lillegutt fikk en lang puppekos sent på kvelden. Deretter en påfyll i 3-tia. Så våknet vi kl 7. Dagen i dag har vært en fin dag. Det er godt å starte bra, selvom jeg selvsagt vet at det kommer andre netter etter dette. Ha en fin kveld, dere!
hypersusmor Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Gratulerer så mye med babyen! En fantastisk tid å få barn på og masse kos i vente!
Ronja65 Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Grattis med gogutten. Nå har du mye å glede deg til. De små vokser nesten for fort:-) Det er også merkelig hvor fort man glemmer kynnere, vonde bekken m.m.m.m:-))) Koselig at du tog deg tid til å stikke innom:-)
moffi Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 Grattis mad din lille gutt! Så fint å høre fra dere og så flott at dere får sovet en del. Da blir jo gleden større;) (når man er våken mener jeg)
LilleGumman Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 Graftulerer såå mye. Godt å høre at fødselen gikk greit og at du nyter livet som barselkvinne ;-) Høres ut som dere har fått en flott liten prins - og det med nattesøvnen hørtes ut som en drøm!
Dream Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 Heisan Velve. STORE gratulasjoner til deg! For en nydelig gutt, takk for det fine bildet du sendte. Synes han ligner deg litt jeg. Godt at alt er over og at det har gått så fint. Deilig at Lillegutt sover godt. Håper han har fortsatt med det. Du fødte akkurat en uke før Sommerbarn og meg. Gleder oss veldig til å hilse på deg og Lillegutt igjen. Ha en fin dag videre. Klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. juni 2006 #7 Skrevet 28. juni 2006 Herlig at fødselen er over og at kosen kan starte for fullt nå! Gleder oss masse til å møte dere begge:-) Stor go klem fra Hannah og mamman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå