Gå til innhold

Ensom....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 26 uker på vei,å dette er mitt første svangerskap...

Er både glad&trist på engang...

Mye har skjedd den siste tiden,å d som er verst er at jeg har `mistet` 2 av mine beste venninner...

Alltid jeg som tok kontakt,å når jeg påpekte dette fikk jeg til svar at jeg var merkelig som reagerte på dette...?!

Endte med at jeg sluttet å ta kontakt..å nå hører jeg ikke nåt fra de?!

Syns det er så trist at det har blitt sånn som dette..har gjort at jeg trekker meg unna de fleste..er veldig usosial,å har det veldig tungt.

Samtidig er jeg overlykkelig med tanke på den lille som vokser inni meg.. :)

Men skulle gjerne ha delt dette med mine beste venninner..

Noen andre som har det på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da, det høres ikke koselig ut, men du må huske at du sikkert er litt ekstra emosjonell i disse dager og da! Tror faktisk det er vanlig at folk får ferre men kanskje bedre venner etter hvert som man blir eldre. Selv har jeg nesten bare søstrene mine og ei anna god venninne, og sliter med å holde kontakten nå som formen er sånn passe... Men det er jo ofte sånn at enkelte er de som holder vennegjenger og familier samlet, forde de rett og slett er flinkere til å ta initiativet til å finne på ting. Hvis du savner venninnene dine, synes jeg du "skal bite i det sure eplet"(hvis det i det hele tatt føles sånn)og invitere dem hjem til deg en kveld på frustreste fruer og hjemmelaget pizza...det blir helt sikkert koselig!! Og tenk da; om noen mnd har du din aller beste venn i armene dine på sykehuset, det blir stas det!!! Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver, selv er blir jeg alenemor, barnefar skal ha samvær og sånn men ikke noe mer enn det. Jeg kjenner nesten ingen her jeg bor og de få vennene jeg har bor langt unna meg fordi jeg har flyttet så mye gjennom årene. Jeg gleder meg veldig til gutten min er født for da er det barselgruppe som jeg kanskje blir kjent med noen på. Gleder meg over den lille i magen og er kjempestolt men tårene kommer ofte fordi jeg er sinnsykt ensom. Det er ikke noe god følelse men smiiiil! Det blir bare bedre etterhvert, jeg er på bim-treff en gang i mnd ca og det er kjempekoselig.

Hvor bor du? Selv bor jeg på sørlandet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske vanlig at sånt skjer. Har mistet masse kontakt med et par av bestevenninnene mine jeg også. De har ikke neg på prioriteringslisten sin, og jeg har sluttet å legge dem der. Samtidig kan det hende det endrer seg etterhvert når de er ferdige med studier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...