Gå til innhold

Tungpusten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 13+2 og kjenner at jeg alt er begynt å puste tungt.. spesielt på kvelden. Er dette normalt?

Kan ikke huske at jeg ble så fort tungpusten med første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det har jeg lurt på også... Veldig tung pustet... Å masse vann i bena så det tungt å vondt å gå...

Håper nesten på litt kalde dager... er 13+6 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg ikke er helt unormal...Jeg kan fint trene som normalt på dagtid.. men om kvelden føler jeg meg som en hvalross på land slik som jeg puster.

 

Kjiipt med mye vann i bena. Har begynt å få litt, men ikke så mye at det er plagsomt ennå...

 

Terminene våre er ganske nærme!

Er det første eller andre barnet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....hadde og masse vann i kroppen i mitt første svangerskap....hadde ikke føtter mente legen, men elefantføtter...tømmerstokker rett og slett;) ..er heldigvis heldigere nå...bank i bordet..hehe...

Anbefaler deg å bruke støttestrømper om du ikke bruker det....de letter på trykket og det er ik så vondt i beinene. Samt å lagre beinene høyt og bevege på føttene...det burde hjelpe:)

Lykke til iallefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anonym... :))

 

Nei dette er andre barnet.. Å hadde masse vann når jeg gikk med Marcus også... Men da hadde jeg slutten av sv på sommeren... Ikke så tidlig som nå... Hadde håpet å slippe unna siden det var så tidlig da... :))

 

Men bare å ta det med ett smil... Kommer jo noe bra til slutt... :))

 

Ikke mange dagene som skiller oss nei... :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også veldig tungpustet...men er i uke 22 snart 23... Akkurat nå er det ekstra tungt, har fått bihulebetennelse også:)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk beskjed om at kroppen produserer mye mere blod når vi er gravide, og at kroppen må jobbe hardt for å få pumpet dette som normalt. Derfor blir man mye lettere anpusten av f.eks å gå i trapper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...