Gå til innhold

Nuttis!


d",)~^~^~

Anbefalte innlegg

Du må jo tro jeg er verdens største tulling, men jeg klarte altså å surre med hotellnavnene. Var jo Sun Park Garden vi bodde på......

 

Ellers hadde vi en grei ferie. Ble mest bading og endel shopping. Håper dere også hadde det fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok,så dere ikke,hehe.Skrev i den andre tråden din før jeg så denne.Dere får bo på green garden neste gang om dere reiser igjen.Beste jeg har hvert på i Alanya hittil.Synd dere havna på sykehus da.Gjorde i fjor når jeg var gravid...samme problem.Var dere på can sykehuset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på Can, ja, og syns det var bra service der. Selvsagt hadde det vært bedre å være på sykehus i Norge pga språket, men selve pleien var nok like god der som her hjemme. Men litt vanskelig for en gutt på 3,5 år å forstå hva som skjer når sykepleierne ikke sa et ord når de kom inn for å måle tempen, sjekke dryppet o.l.

 

Vi var forøvrig meget fornøyd med hotellet vi også, fine basseng og bra underholdning på kveldene. Alt i alt er vi kjempefornøyde med ferien.....tross alt....

Det vi syns var kjipest der nede var at det var veldig lite utvalg av tyrkiske retter på restaurantene. Biff og snitzel kan vi jo spise overalt..... Men de gjør det kanskje slik for å tekkes de kresne turistene? Beste maten vi fikk på hele ferien var på båtturen på Manavgat elven.

 

Dere drar nedover hvert år eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi drar nedover i september igjen tenker jeg.Dere må spise på et "suppekjøkken".I gatene bortenfor bazaren.Ikke midt i alanya.Det er turistmat.Gå der tyrkere spiser.Skal dere dit igjen,er det et sted som heter Flash restaurant.Der er det billig og god mat.Der kan du få sauemagesuppe,kebaber og alt mulig.Bare si ifra til en taxi,de fleste vet hvor det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...