Gå til innhold

Hei attpaklatt:)


  ♥ emil06 +enya10 ♥

Anbefalte innlegg

Hvordan har du det om dagen??? Er du plaget med mye vondt?

Jeg nyter dagene i sola men har desverre en del kynnere... Og det gjör jo ikke akkurat at jeg far slappet av helt...

Lurer pa en ting jeg... Har lagt merke til at magen er oftere hard na enn för men lurer pa om det kan vaere fordi den llile har blitt större.. Og hvis han snur seg sa kan det hende at magen stikker mere ut...??

Tror du det kan vaere mulig..? Uff, er sa redd for at han kommer alt for tidlig... Har en darlig fölelse pa en mate...

Ja, na har jeg fortalt nok om meg. Vil virkelig gjerne vite hvordan du har det?!!?

 

Beklager maten jeg skriver pa, haper du skjönner hva jeg skriver.. alphabetet er litt annerledes i tyskland skjönner du:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du!!

joda,jeg er nå her,men er ikke særlig form nei.fikk noe stikkinger og vondt i bekkenet i går,så natta var ikke god nei.tror det kan være ang bekkenløysinga,men vet ikke helt.mener jeg hadde noen smårier også,men di ga seg,så jeg ringte ikke lege.var ivertfall ikke samme som kynnerne jeg har.i dag har vært en dårlig dag.ikke bedre av varmen som plutselig kom.27grader i skyggen,pjuh...

magen min er også hardere nå,så det er vel knærten som vokser ja.merker stor forskjell siste uka.rompa å føtter tyter ut rett som det er,hehe.du kjenner det godt når han snur seg med hodet ned,for da kommer stompen liksom litt fram,og du kan kjenne den.er ivertfall sånn her.tror ikke du skal bekymre deg for at han skal komme for tidlig.har han snudd seg,så ligger han slik i ukesvis,eller han kan snu seg tilbake.lurer på om min har det,siden det stakk slik i bekkenet i går.var skikkelig vondt ja..tror helt sikkert at du skal slappe av og nyte ferien.han kommer sikkert ikke før tia.(husk,ingen sniking i køen,hihi) du prata vel med legen om nedpressene du hadde?han gav deg jo klarsingnal,så nyt sola og ferien ja.jeg nyter vifta jeg.er så grusomt varmt at off....å kynnerne,ja de er der,mer enn jeg liker.men jeg er nå fortsatt hjemme,så det går vel bra.koselig å høre fra deg.vidre god ferie da.må få høre hvordan det går med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Det hörtes ut som om du har det litt slitsomt for tida..! Hvordan er formen i dag da?? Jeg blir sprö av all bekymringen! Jeg fikk faktisk vondt i bekkenet selv i natt og i dag kjennes det ut som om han skal dette ut...!!:( Ei venninne av meg synes det ser ut som om han ligger veldig langt nede...! Hadde ikke du det samme?? Hva sa legen din da igjen? Hvor kjenner du din best na??? Kynnere har jeg ikke hatt noe av i dag enda, men selvfölgelig kommer det noe annet i stedet!!

hyggelig a höre fra deg i hvertfall!! Og bra han ikke har kommet enda!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen!!

er IKKE bedre i dag.mindre kynnere,men formen,den er svarte meg helt elendig!!! skal ringe legen hvis det ikke gir seg ja.tror det er bekkenløsinga som gjør at det kjennes ut som han detter ut.har det slik jeg også.kan ikke gå,stå eller sitte lenge før det er som om alt er på full fart ut,hehe.skikkelig ekkelt ja.nå har jeg stikkinger også,men jeg rekner med at det er normalt.var til jm når jeg spurte om han lå langt nede.hun mente det så greit ut.men har han snudd seg,så blir jo magefasongen litt annerledes.mener jeg å huske.så lenge du ikke har rier,eller annet ubehag,så skal du bare ta det med ro.men du kan jo høre med noen,så slipper du å bekymre deg.er ikke bra i lengden det heller.min kar er å kjenne over det hele til tider.men sparker fælt rundt navlen og nede med bekkenet er det krafsing.trodde han hadde lagt seg med hodet ned,men nå er jeg ikke sikker.trodde stikkingene kom av det..typisk at når en ting roer seg,så dukker det opp desto mer ja.jeg har jo egentlig vært heldig med ganske fin form,men di siste ukene har ting vært pyton.i dag er jeg uvell,svimmel,og vondt i magen.hovner opp i bena og er ikke meg selv.men skal se det an litt lenger før jeg ringer lege.er sikkert ikke noe galt.men man grubler jo på hva det kan være.håper du kan kose deg nå,å ikke være redd.som regel er alt ok,men ring å hør med noen hvis du er usikker.mye bedre det enn å gå å bekymre seg.her er det heldigvis skyet i dag,men varmt.var helt tropevarmt i natt.er ikke vandt til godt vær jeg,hehe.

håper du blir bedre.er viktig å hvile innimellom.serlig hvis du plages med bekkenet.

skal låve deg at vi ivertfall er to om plagene,hvis det er til noen trøst. =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal vente litt för jeg gar til legen jeg og... Vil liksom ikke lage noe panikk heller;) Uff, stakkar deg.. Kanskje greit a ta en tur til legen sa kan du fa noen rad... Höres jo litt slitsomt ut det hele..! Men godt vi er to om det!!:) det er noe forbanna dritt at vi er plaget med noe hele tiden!! her er det 32 grader i dag, tror jeg renner bort;)

Hvor har du sanne stikkinger? Det kan jo vaere at det bare vokser... Da kjenner en jo gjerne det! Og siden vi fikk problemer med bekkenet begge to samtidig er det sikkert normalt... egentlig litt rart at vi er i nesten samme uke og jeg fikk samme plagene som deg bare to dager senere...;) Hehe...

Jeg kjenner han lille mest rett nedenfor navlen, synes det er litt langt nede men kanskje bare jeg som tuller...:)

Hold meg oppdatert da om hvordan du har det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi,ja vi to har di samme vondtene....

jeg fikk stikkingene i underlivet...kommer rett som det er.derfor jeg trodde han hadde lagt seg med hodet ned.

når jeg sitter,så er sparkene rundt navlen,og nede med bekkenet.men ligger jeg er det over navlen.har vel mere plass da,i livmora.

fikk kynnere mens jeg skreiv i stad,så jeg skal passe meg å skrive at jeg ikke har i dag,hehe.er pussig at vi plages likens ja.men greit også,for da kanj jeg høre med deg når det er noe jeg lurer på,hihi

hva sa legen om nedpressene du hadde da? har hadd noen jeg også,men vet ikke om det kan kalles nedpress?

skal til lm mandag,og det er jeg glad for. liker ikke alle di tingene som dukker opp hele tiden.var ikke serlig bekymret di andre svangerskapene,men nå er jeg helt på kanten av og til,haha.er vel for at det er den siste,og for at jeg er redd nok en hurtigfødsel.men jeg skal passe meg for at det skjer ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er sa typisk! Sier en at i dag er en bra dag sa kan du banne pa at dagen blir darlig:)

Han sa ikke mye... Jeg var sa usikker om det var nedpress jeg og, han mente jeg ville kjenne det godt! Da er det som en ma pa do bare fra feil sted....;) Det var det han sa i hvertfall!:)

stikkingene har jeg ogsa ganske ofte, det er nok bare fordi han vokser! Det sa i hvertfall legen min...

Nei, vi skal ikke ha noe hurtig eller for tidlig födsel! Det er jeg ikke med pa!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,jeg skal passe meg for å si at jeg har en bra dag,hehe..

stikkinger rundt omkring er jeg vandt til,men disse var annerledes. og så atpåtil der nede.tror det kommer av bekkenløsninga,men jeg skal høre med jm.kan ikke huske helt hvordan det var sist.har vist fortrengt mer enn godt er.men jeg har lagt på meg 1 kg på noen dager.slå den du!! er mer en et halvt kg på nesten 8uker det ja.magen er myye større også,hvis det ikke er luft....så det går den rette veien nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...