Gå til innhold

Melk i uke 25???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I går så plutselig min samboer latterfullt til meg:Du lekker du:)Næi,sa jeg er nok bare en liten flekk på t-skjorten.Etter å ha undersøkt litt nærmere(klemt på puppen)måtte jeg innse at det faktisk var akkurat det jeg gjorde,lekker!!Er det normalt i uke 25?Blir det mer og mer eller?Hjelp,jeg synes det er litt rart å lekke melk 15 uker før barnet kommer!

Noen som vet/har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

beklager, men jeg måtte smile når jeg så innlegget-søtt.

Jeg har ei venninne som lakk allerede 1 trimester, så det er sikkert normalt at det kommer litt melk før ungen kommer ja..

sjekker selv hver gang jeg er i dusjen,men det har ikke begynt på meg enda .. er 23+5 ..

Men men det kommer vel.. mye rart som skjer i kroppen vår om dagen gitt, må bare le litt jeg .. føler meg nesten som en drektig ku.. he he

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia. jeg er i uke 23 i morgen og idag kom det melk...

håper det ikke kommer mye, blir en klissete sommer dette...

kjente liv i uke 12, så dette føyer segbare inn i rekken på tidlige ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt normalt, hadde første lekkasje i uke 18. Men det har ikke økt noe etter det og nå er jeg i uke 28. Men jeg har lest om andre her inne som nok har hatt litt økning underveis.

I følge min lege og jordmor er det like normalt med alt fra 1. trimester til dagen fødselen intreffer. Du får se det postive i det, brystene dine fungerer i alle fall!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente også tidlig liv,i uke 15..Huff,i dag kom det mer-litt komisk også da:)Sambo spurte om jeg kunne lage en jordbær milkshake:)Egentlig ganske overrasket over at det kommer melk nå,de har jo ikke vokst noe i det hele tatt nesten....Noen som vet om det bare blir mer og mer da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt.

Jeg fikk brystbetennelse i uke 12.. tror du jeg ble overrasket eller... Spurte en ammehjelp om dette og hun sa fra du blir gravid skjer det forberedelser i puppene og det blir også dannet veske i melkegangene.. ergo kunne jeg få brystbetennelse..

Litt flaut men det gikk heldigvis over med litt massasje i varmt bad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du:)

Jeg fikk litt melk i helgen, og er 23+. Er jo litt rar følelse da, at puppene plutselig har fått en ny rolle, hihi. Synes det er litt fasinerende jeg, men håper ikke mannen min "blir skremt" av det, at han liksom har mistet aksjene sine der, om du skjønner. Noen fleregangs her som kan svare på dette?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...