Gå til innhold

Ul i dag, og denne gangen så vi ikke snurten av noen snurrebass


Sunniva- og Majamamma

Anbefalte innlegg

Det er nok en liten jente der inne, så gynken på Volvat tok trolig feil, hi hi. Hun var ikke helt sikker, da, sånn 75/25. Alt vel med babyen ellers, hjerte og nyrer m.m. var perfekte. Fikk ingen termin ennå, fordi bebisen var så propell at vi ikke fikk målt noe som helst. Skal tilbake i neste uke for ny måling! Hun var for øvrig helt nydelig, men herrejemini for et tempo. Hun lå ikke i ro et sekund der inne.... :-)

 

Må også tilbake til ny UL i uke 32, fordi morkaka lå foran åpningen. Hvis den fortsatt gjør det da, blir det KS. Jeg har jo egentlig ikke noe imot KS, syntes IKKE det å føde var noe kult. Men liker jo ikke tanken på at det kan gå galt om fødselen starter før tida.... Noen andre som har fått samme beskjeden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk også beskjed om at jeg venter gutt da jeg var på privat ul i uke 15. Skal på ordinær ul imorgen og er spent på om jeg også får kontrabeskjed ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi. Sånn var det for meg også. Var på ul privat i uke 14 og da sa legen at det trolig var en gutt. Vi forberdete oss veldig på det. Fikk sjokk da jm på den ordinære ul sa at det var jente( uke 19) Dro uka deretter på uL på Majorstuaklinikken der de igjen bekreftet en jente. Håper det holder seg nå da. Ønsket du en gutt. Jeg ønsket meg jo en jente da jeg har to gutter fra før. Da blir det spennende å se hva det blir. Jeg og mannen min har tullet litt med at det kanskje er en tvekjønnet baby. Hi hi. Gøy blir det jo uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de spesialistene er ikke alltid til å stole på :-)

 

Hadde egentlig ikke ønsker i noen retninger, men jeg merket at jeg ble litt lettet - vet ikke helt hvorfor...Tenker vel på de 7 plastboksene med rosa tøy etter Sunniva. Dessuten innbiller jeg meg at to av samme kjønn med to års mellomrom etter hvert kan ha mye felles i forhold til interesser, venner m.m. Dette kan sikkert gå i begge retninger, finnes vel eksempler på det motsatte også. Koselig at du skal få jente etter to gutter, da :-) Blir nok ei lita tøff ei, skal du se!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Så rart det må være å få ny beskjed - det første jeg så på skjermen var en tiss så her var det ingen mulighet å holde noe hemmelig nei:-) Artig med en ekstra ul - får håpe hun er litt roligere da:-)

 

Jeg fikk vite at morkaken lå foran, men da mente hun foran på magen tenker jeg. Hun sa iallefall ikke noe mer. Men det hender jo de trekkes opp ettersom tiden går..Kan hende det blir ks på meg og, skal inn til vurdering etterhvert pga to vanskelige fødsler...

 

Skjønner det der med at man blir roligere når man venter samme kjønn - hadde det sånn med nummer to. Vet hva man går til, liksom---Men denne gangen hadde jeg jo bestemt meg for jente da:-) He he, nå nei, så enkelt er det vel ikke:-)

 

Lykke til med ul neste uke, og nå kan du begynne navnejakten!! Synne? Det var mitt førstevalg dersom det hadde blitt jente:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne er et veldig pent navn, vi tenkte på det også sist - men så ble det Sunniva til slutt. Denne gangen har vi tenkt på Maja, men det er jo ennå leeeenge igjen til hun kommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maja er jo kjempefint! Vi har de samme alternativne som sist egentlig, men tror jeg må se han først...Blir spennende å se hvordan den tredje gutten blir - første er kliss lik pappaen, andre er lik meg, så nå blir det spennende:-)

 

Blir spennende å høre terminen din da, jeg har gått fra 4 nov, til 3 til 1 og til slutt 31 oktober. Men har hele tiden sagt at jeg tror han kommer i oktober, vet ikke hvorfor...

 

Du får skrive når du vet ny termin- hvis du får,,,foresten 06.11.06 er jo en fin dato!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... Nettop derfor er det en godt bevart hemmelighet hva jordmor trodde på vår UL... Så flott at alt var bra,, gutt eller jente spiller jo ingen rolle :-))))

 

Håper alt ordner seg til det beste vedr. det andre. Dere blir godt fulgt opp og tatt vare på vil jeg tro. KS er en svært fin måte å få barnet ut på syntes jeg ;-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det bli to jenter på deg Sunnivamamma kommer nok din datter til å kose seg. Så det veldig på mine. Har stor glede av hverandre. Guttene mine ville gjeren ha en gutt til de. Jeg synes det var greit med litt kjønnsskifte nå da. Det er uasett så deilig å være mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...