Gå til innhold

Emma, Ella og Ebba? NEI!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tre simpelthen nydelige døtre Ellinor, Betthina og Emilie! Kjælenavnene deres er Nora, Betty og Mille! Men siden de begynte på skolen kaller alle de for Ella, Ebba og Emma! Detter jo helt grusomt! jeg gjorde alt jeg kunne for at mine døtre ikke skulle ende opp med topp ti navn! De Begynner å presentere seg selv med disse såkalte navnene! Hva skal jeg gjøre? Takker for alle savr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

 

Skjønner du er frustrert...men vet ikke helt hva du skal gjøre med det. Må si jeg også syns de opprinnelige navnene var utrolig fine, og jeg vill valgt å bruke bare dem!

 

Lykke til! (ikke mye hjelp i meg i dag - sorry )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok ikke gjort så mye med det. Barna dine kan tilogmed bytte navn når de blir voksne.....

Du får bare bruke de ordentlige navnene deres og håpe andre gjør det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du skal gjøre? Du kaller barna dine det du vil kalle de, og så får andre kalle de det de vil så lenge barna dine synes det er greit. Du kan jo ikke kreve at døtrene dine ikke skal ha et bestemt kallenavn bare fordi du ikke liker det, dersom de liker det selv!

 

Dessuten sier kanskje dette noe om barns forhold til populære navn. De aller fleste driter i om et navn er populært eller ikke. Det er noe foreldrene bekymrer seg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du avslører alle dine tulleinnlegg ved å skrive utropstegn etter hver setning. ikke vanskelig å kjenne deg igjen. Hvis du øver deg på å skrive litt mer raffinert, blir vi kanskje lurt neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette et tulleinnlegg? Hva er det jeg har gått glipp av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...