Gå til innhold

quinny vign??


Elin -77

Anbefalte innlegg

nåken som har erfaring med denne 3 hjulingen, eller med andre slike vogner?? har så lyst på ei sånn vogn ,men veit ikkje om da e så særligt praktisk. liten bag, og er redd for å velta vognå... nåken gode råd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt quinny sportsvogn trehjuling siden lillejenta var 6mnd. Fungerte ypperlig. Om vinteren la vi ryggen flatt ned og tuppa lå godt og trygt i voksi-posen sin. Men som babyvogn har jeg dessverre ikke erfaring med quinny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt Quinny 3 hjuling på sønnen vår fra han var nyfødt (han er nå 20 mnd). Kan ikke få fullrost vognen! Det er riktig at selve bagen er noe mindre enn mange andre bager, men vår sønn er født i september. Da han var 7-8 mnd var de kaldeste månedene unnagjort, så gikk vi da over til sportsvogndelen. Jeg tror at på den versjonen som selges nå, så kan ryggen legges helt flatt (det kan den ikke på den vi har). En voksipose er det nok litt lite plass til i bagen, men vi kjøpte en dunpose fra Ticket to heaven som var mer enn varm nok.

 

Vognen tar også liten plass i bilen. Hjulene kan lett tas av dersom en har behov for det ved pakking i bil.

 

Når vi får en liten en til i november, så tar vi fram bagen på nytt for den skal brukes på nytt!! Storebror får da en liten paraplytrille i stedet.

 

Jeg anbefaler den på det varmeste! Lykke til med vognkjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for gode råd... ser den vognen er veldi populær... har termin i november, og lurte litt på om da blei for kaldt... den der dun posen som du snakka om, blir de nsolgt over alt??

har dåke erfaring med bilsetet foresten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange dunposer som sikkert passer til bagen. Vi fikk anbefalt denne fra Ticket to heaven i en butikk i Strømstad. Her på Østlandet har det i hvert fall ikke vært for kaldt. Gutten lå aldri med yttertøy i posen og han var god og varm da vi tok han opp. Det finnes sikkert mange andre dunposer som er vel så gode. Ticket to heaven er et dansk merke og det er mulig at de har utsalg på nettet, det har jeg ikke sjekket.

 

Når det gjelder barnesete, så kjøpte vi Maxi Cosi da det setet kan monteres direkte på understellet til Quinny vogna. Veldig praktisk om ungen sover når du f.eks. skal inn i en butikk. Da slipper du å vekke barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk plass til voksiposen vi :) Ikkeno problem. Lillejenta lå med body og strømpebukse nedi (og lue da selvsagt) og hadde det som plommen i egget selv i minusgrader. Men det fins helt sikkert poser som er litt mindre og passer bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...