Gå til innhold

150 dager igjen


Lofoten

Anbefalte innlegg

Bare et-par uker nå, så er jeg halvveis. Helt utrolig å tenke på at levende menneske befinner seg inne i magen min!!

 

Var på ultralyd torsdag i forrige uke - en helt utrolig opplevelse, men det har dere vel allerede erfart de fleste av dere! Jeg ble helt satt ut, lå bare og så og så på det lille mirakelet, mens sambo var såpass på nett at han fikk stillt noen spørsmål ;-) Fikk noen flotte bilder med hjem som jeg stadig må studere. Terminen ble satt tilbake fra 9. til 11.11, men jeg holder nå en knapp på min egen termin den 9. ;-) så får tiden vise hva som er riktig...

 

Det var full fart på den lille krabaten under ultralyden og det virker som om det skjer noe hele tiden i magen min. Tør nå mer å tro at det er ham jeg merker, uten at jeg er helt sikker.

 

Formen er bra, bortsett fra en lei forkjølelse og jeg er i full jobb. Men må si at jeg ser fram til fri og ferie, må først få unna en antageligvis hektisk periode på jobb de neste par ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

Tiden går så fort... har selv 100 dager igjen nå =)

 

Er det ikke spennende med ultralyd? Vet dere hva det blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi syntes det så ut som en liten prins, men hverken vi eller jordmor er sikre. Når jordmor skulle se skikkelig etter, så ble han plutselig veldig blyg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...