Gå til innhold

Dere som ikke venter den første.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har stellekommoden stående oppe ordi jeg bruker den til eldstemann fremdeles. Vi har begynt å kikke på vogner.. Må nok ha oss en søskenvogn siden vi bare får 19mnd mellom ungene.. Men kommer nok ikke til å kjøpe før ca. 3 uker før termin i oktober...

Greit å begynne å se. Er en jungel der ute. Mye å tenke på og velge i. Det kan være opptil 10 ukers leveringstid på noen vogner. Så dersom du vil ha en spesiell farge og vogn kan det være greit å sjekke dette.

Jeg har termin 24 august..og det er jo bare litt over 10 uker til:)

Og kan jo være man føder 2 uker før, eller enda tidligere. Er ikke krise om man mangler dette men veldig godt å ha i hus.

Stellekommode fikk vi tak i kjempebillig så det har stått her en stund alt.

Etter som man blir større og det blir varmere ute er det pyton å pese rundt på babybutikker. Gjør det mens du har ork:) Greit å fordele utgiftene over flere mnd. også.

Jeg har termin i begynnelsen av oktober, men har allerede skaffet meg vogn til babyen :-)

Skal bruke det samme stellebordet som sist, men finner det sikkert ikke frem før i september. Men noen av babyklærne etter førstemann ligger klar i kommoden :-)

Har aldri pakket vekk babyutstyret, siden Peter bare er 9 mnd... Har ikke kjøpt en eneste ting til lillebaby enda.. (da jeg skulle ha Peter var vel redet ferdigbygget på denne tiden!) Det eneste vi egentlig trenger i første omgang (som jeg kommer på nå) er en søskenvogn og et lammeskinn... Og selvfølgelig litt klær og sånn...

Annonse

Jeg har definitivt begynt å se på søskenvogn allerede ja! Ikke at det har noen hast, men det er jo greit å gjøre det når man har lyst - og dessuten kan man jo følge med på salg hvis man vet hvilken man vil ha!

Forrige gang syntes jeg det var god "terapi" i 3. trimester å gjøre klart litt og litt. Det gjorde hele baby-tingen mye mer virkelig. Bare det å vaske babyklærne og legge dem i skuffer - og forestille seg at snart skal det være en baby inni dem.

Denne gangen kommer jeg nok til å vente mye lenger med å gjøre ting i stand, men nå VIL jeg vente også. Vil nyte tiden med bare ett barn så lenge som mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...