Gå til innhold

Dere som ikke venter den første.


♥Jente03-Gutt06♥

Anbefalte innlegg

Og har termin i august / september, har dere begynt å bestille / gjøre klar vogn, stellekommode?

Eller synes dere det er tidlig enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har stellekommoden stående oppe ordi jeg bruker den til eldstemann fremdeles. Vi har begynt å kikke på vogner.. Må nok ha oss en søskenvogn siden vi bare får 19mnd mellom ungene.. Men kommer nok ikke til å kjøpe før ca. 3 uker før termin i oktober...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å begynne å se. Er en jungel der ute. Mye å tenke på og velge i. Det kan være opptil 10 ukers leveringstid på noen vogner. Så dersom du vil ha en spesiell farge og vogn kan det være greit å sjekke dette.

 

Jeg har termin 24 august..og det er jo bare litt over 10 uker til:)

 

Og kan jo være man føder 2 uker før, eller enda tidligere. Er ikke krise om man mangler dette men veldig godt å ha i hus.

 

Stellekommode fikk vi tak i kjempebillig så det har stått her en stund alt.

 

Etter som man blir større og det blir varmere ute er det pyton å pese rundt på babybutikker. Gjør det mens du har ork:) Greit å fordele utgiftene over flere mnd. også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har baby i huset fra før, så her blir det kun å ta frem små klær og skaffe en komode til, pluss frem med vogga igjen.. venter til ca uke 36 tror jeg.. men da skal d stå klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i begynnelsen av oktober, men har allerede skaffet meg vogn til babyen :-)

Skal bruke det samme stellebordet som sist, men finner det sikkert ikke frem før i september. Men noen av babyklærne etter førstemann ligger klar i kommoden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri pakket vekk babyutstyret, siden Peter bare er 9 mnd... Har ikke kjøpt en eneste ting til lillebaby enda.. (da jeg skulle ha Peter var vel redet ferdigbygget på denne tiden!) Det eneste vi egentlig trenger i første omgang (som jeg kommer på nå) er en søskenvogn og et lammeskinn... Og selvfølgelig litt klær og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har definitivt begynt å se på søskenvogn allerede ja! Ikke at det har noen hast, men det er jo greit å gjøre det når man har lyst - og dessuten kan man jo følge med på salg hvis man vet hvilken man vil ha!

 

Forrige gang syntes jeg det var god "terapi" i 3. trimester å gjøre klart litt og litt. Det gjorde hele baby-tingen mye mer virkelig. Bare det å vaske babyklærne og legge dem i skuffer - og forestille seg at snart skal det være en baby inni dem.

 

Denne gangen kommer jeg nok til å vente mye lenger med å gjøre ting i stand, men nå VIL jeg vente også. Vil nyte tiden med bare ett barn så lenge som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...