Gå til innhold

Er lei av standardkommentaren fra alle: Du gravid? du har jo ingen mage å vise frem


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men jeg er da gravid i 14 uke allikevel!

 

Er det ikke overbevisende nok for folk at jeg sier jeg er det, eller MÅ det vere en stor mage der fra begynnelsen av?

Hvorfor er alle så opphengt i det der?

Den kommer når den kommer sier jeg..

 

Og når den har vokst seg stor og fin så kommer folk og lurer på om du går på overtid siden den er så stor.

 

hmmmm

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja!!! Story of my life...

Er i 18. uke nå, og får stadig den kommentaren!

Har så lyst til at magen skal vises snart også, så det er litt trist at alle påpeker det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos meg er det omvendt nesten....

 

"åhh Her kan det ikke være lenge igjen!!!!"

 

"Ojsann. Når er det du skal ha? Det kan ikke være lenge til....!!!!"

 

Jo det er det!! Jeg skal ikke ha før i september!!! Og magen min er ikke så stor!! Har de sett en høygravid dame, så burde de se at min mage ikke er høygravid!!!

 

Sykt hvor mange som synes de har rett til å ha en bastant menig om min kropp.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er alltid noen som skal kommentere, som om de egentlig har peiling! De burde jo vite at ingen gravide er like, og noen får stor mage tidlig og noen får ikke. Slik er vi bare:)

 

Ikke bry dere, alt er jo like normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 20 nå og kan heller ikke "skryte" av noen mage....... Men plutselig kommer den sies det, ofte så og si over natten.

Gleder meg til jeg også kan gå og strutte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm...jeg kjenner meg godt igjen i denne situasjonen og det kan være ganske slitsomt og irriterende.

Jeg er 22 pluss 3 uker på vei og får stadig bemerkninger "om jeg kan være gravid som ikke har mage en gang". og mange forventer at jeg må være kjempe diger når jeg er kommet såååå langt på vei.

Altså så har jeg mage slik at det viser at jeg er gravid men jeg ser ikke høygravid ut slik som mange forventer....

Syntes det burde holde at vi selv sier at vi er gravide og stole på det.

 

Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får både "Oj,du har hele tre måneder igjen? Du kommer til å bli diiiiger! "

samt " Tre måneder igjen,- det var ikke mye mage å skryte av da..." Hallo? Kan folk bestemme seg ? :)

 

Men,det plager meg igrunnen ikke. Magen min er magen min, det ligger et hoppende sprøtt vesen inni der og om magen er stor eller liten spilelr ingen rolle. Men,jo,folk er rare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...