Anonym bruker Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Igår hadde jeg og min kjære en koselig dag ute. Vi fannt en plass der vi kunne ligge helt alene i sola. Folk kunne se oss, men var ett stykke ifra.. Jeg var superkåt helt fra jeg våkna den dagen. Vi la oss ned og nøt solen. Etter en stund klarte jeg ikke holde meg lenger. Jeg måtte bare ta på den deilige kuken hans. Jeg begynnte å stryke han over bena, oppetter lårene og strøk over kuken hans. Jeg kjente at den ble hard med en gang. Hørte at pusten hans begynnte å bli raskere og raskere. Jeg dro av han boxeren så jeg kom skikkelig til. Ronka han litt, og stoppet igjen..tirret han opp litt. Han holdt på å bli gal. Og jeg kjente at jeg var helt våt, og fitta mi banket... Så tok jeg pikken i munnen, slikket litt og sugde. Han stønnet og kom i munnen min. Mmmm, herlige pikken hans!! Nå måtte jeg også få litt. Jeg var så kåt at jeg holdt på å sprenge! Han rullet meg over på ryggen. Tok av meg bh'en og slikket brystene mine. Bet litt i dem, og brukte den deilige tungen sin. Fitta mi ble våtere og våtere. Han kysset meg nedover magen, innsiden av lårene, og streifet borti fitta mi av og til. Åh, jeg stønnet av lyst! Han drog av meg trusa. Begynnte sakte å slikke den våte fitta mi, og jeg kjente at det skulle ikke mye til før jeg kom. Jeg stønnet høyt og tok meg selv på brystene. Han stoppet å slikke meg og kom og tok pikken inn i munnen min, igjen. Åh, det var så deilig å se og kjenne den harde kuken hans. Jeg fingret meg selv litt imenst. Han rullet meg så over på magen og beordret meg i doggy stile. Åh, ja, gjett om jeg var klar!!! Det så og si rant fra fitta mi. Han stakk pikken sin fort og hardt inn i meg bakfra. Fy faen så godt det var! Han tok tak i håret mitt og drog hodet mitt bakover. Vi kom begge samtidig. Det var en helt utrolig deilig stund!! Håper det blir flere slike fine solfyllte dager fremover!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 mmmmm.... ble nesten kåt av og tenke på dette ;p Ja, til flere solfylte dager Nesten ordrett slikket dere sol ;p
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 må stikke hånden ned i buksa her ja....fitta mi er våt....flere som er kåt ?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Ja, du er ikke alene om å bli kåt av å lese her inne. Jeg har sittet ved PC'n og lest her inne i snart en time, med oppkneppet bukse og hånda nedi. Har hatt tre deilige orgasmer. Må skru av maskin nå, og bytte truse, for den er helt helt slimete. Må finne noe annet å tenke på, dessuten.;o) Deilig å være alene hjemme på dagen når man er kåtere enn man har vært noengang i sitt liv, og fint og opphissende å dele kåtheten anonymt med dere andre. Ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 nå må jeg onanere meg selv....ligger å små koser med fitten...tar fingeren i fitta...klipper musklene i fitta rundt fingeren....tar ut fingeren maseser kltten mere....kjenner det pirrer nå....maserer fort nå...nå vil jeg komme i en mega orgasme..mmmmmmmm deilig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå