Gå til innhold

jeg ble drukket ut på lørdag........(lang)


Hayle

Anbefalte innlegg

jeg hadde den gøyeste dagen noen sinne på lørdag.

 

ble først hentet av en en ukent fyr på motorsykkel som kjørte meg rundt om i byen. før han slapp meg av på en øde strekning langs E-18. når jeg snudde meg rund sto ei av venninene mine gjemt bak en busk og filmet meg. da poppet de frem alle hele gjengen.

 

de tok bind forran øynene på meg og plasete meg i en bil og kjørte av sted. ble litt dårlig for de kjørte myyye i sirkler og rundt omkring slik at jeg skulle miste retnings sansen (noe jeg absolutt gjorde...) ettter å ha kjørt en godt stund stoppet bilen og vi skulle ha piknik. plassen der vi skulle spise var den styggeste plassen du kunne ha tenkt deg, bak en forlatt silo bygning som malingen flassende av. og det jeg kunne se av område rundt var en stor jordbær åker. etter å ha spist frokost og ledd en hel masse. ble jeg plasert i bilen igjen med bind forran øynene og vi kjørte av sted. nedste gang vi stoppet fikk jeg ikke lov til å ta vekk binde så jeg satt der og ikke så noe, mens jentene fjaset om hva de skulle gjør meg meg og hørte mange ukjente høye lyder. rett før de tok det av hørte jeg an ukjent stemme som sa "fly" og deretter hørte jeg et fly som tok av. da skjønte jeg at vi var på flyplassen og det var vi. fikk bare beskjed om at jeg skulle bli kastet ut av et fly før jeg ble tatt med lik blek av gårde i en mini buss med mange andre hoppere.

etter tre timeras venting p.g.a. dis, tok flyet avgårde med meg i opp til 10 000 fot høyde og jeg ble stroppet fast i en veldig hyggelig fyr før vi kastet oss ut av flyet i en hastighet på 200 km t og fritt fall i 30 sekunder. og det er noe av det gøyeste jeg noen sinne har gjort. den mest deiligste følelsen ever (selv om jeg har høydeskrekk...)

etter et fantasisk hopp der jeg ble filmet (gleder meg til å se det) reiste vi hjem over der jeg fikk nydelig masasje og god drikke (i bøtter og spann) før det ventet meg både karaoke og et kjempe koslig hefte der alle jentene hadde skrevet mange koselige ord til meg og funnet frem mange mindre flaterende bilder:-)

 

kunne ikke fått et bedre uttrikningslag og bedre venniner..... gla i de alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også utdrikningslag på lørdag! De kom hjem til meg med mat, vin, champagne osv. Der hjemme måtte jeg kle av meg og sette på meg ei nonne drakt, også fikk jeg ei tåteflaske med en drink i til å drikke. De puttet meg i bilen og kjørte avsted, da vi stoppet fikk jeg et skilt rundt halsen hvor det sto Hjelp jeg skal giftes også måtte jeg gå rundt å selge kondomer og boller. Seinere på kvelden måtte jeg danse brudevalsen med en fyr som også ble drukket ut midt i Karl Johan og ingen av oss kunne danse vals så det så jo bra ut!=:-D Kom hjem kl 07 på morgenen og hadde hatt en flott kveld. Så bra ditt også var vellykket da!=:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselig at du koste deg vennen!! Håper du ikke var aalt for lenge dårlig på søndagen=) Jeg hadde det og kjempegøy altså, spesielt under karaoke-seansen din...haha!

Glad i deg!

 

Masse koser fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...