Gå til innhold

Trøtt?


lillemor1979

Anbefalte innlegg

Er gravid i uke 19+2, å har vært trøtt mer eller mindre helt siden jeg ble gravid.. Når jeg først får muligheten til å søve lenge, kan jeg sove opp til 12-14 timer, å gjerne mer om jeg fikk gjøre det... Er det noen andre som har det slik?

 

Jeg har en gutt på 13 mnd som krever sitt, men føler meg ikkje sliten av den grunn. Har ikke forlite jern i kroppen heller, for det har jeg skjekket!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sover og sover jeg og. Jobber som servitør, og sliter noe helt vanvittig med skiftarbeid for tida. Måtte spørre sjefen om hun kunne gjøre om på vaktlista sånn at jeg får mere søvn... Kjennes ut som jeg har vært på fylla i 14dager hvis jeg ikke har fått sove nok. Er bare i uke 12+6 jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17+3. Jeg har hatt en veldig opplagt periode de siste 4 ukene, men nå begynner jeg å bli fryktelig trøtt igjen!

Det er jo mye voksing på gang nå, så jeg regner med at det er det som krever sin energi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp jepp.....sover å sover jeg også...mannen klager på at jeg legger med tidlig,men det må jeg ellers klarer jeg ikke fungere.....har hatt noen uker nå hvor jeg har vært bedre fra å nvære så trøtt men er fortsatt kvalm og plaget med mye hodepine.....er uke 17(her inne på bim)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...