Gå til innhold

Mage allerede


Ann_

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg må si jeg lurer litt. Jeg har synlig mage allerede. Er bare i uke 9 men det synes godt. Prøver så godt jeg kan å skjule det for jobben. Det er litt tidlig å fortelle det. Lurer på om jeg kan være 4 uker til på vei. Mensen jeg fikk gangen før gangen var 3-4 dager forsinket, noe jeg aldri har vært. I tillegg var det ganske lite som kom den gangen. Hvis jeg skulle være 4 uker til så ville jeg tror at det hadde slått ut på den første testen jeg tok. Men har jo hørt om de det ikke slår ut på heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magen min begynte å bule i uke 9, men da var det mest luft. Nå er jeg i uke 12 og det er definitivt bebis-mage som stikker ut. Er ikke så veldig overrasket, forrige gang kom det også tidlig pga jeg hadde framoverliggende livmor og stor fostervannsproduksjon.

 

Skjønner godt at det er vanskelig å skjule det på jobb... du får være kreativ i klesveien noen uker framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! SAmme her, er i uke 9 og mage som buler ut... Går ikke an å skjule lenger, kjøpte mammabukse med god usynlig strikk, det hjelper litt, men med uniform kan jeg ikke skjule det... Så jeg har sagt i fra..

Men jeg har veldig stor fostersekk, så jeg har vært to ganger til ultralyd, kanskje tvillinger? Skal til ny neste uke...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...