Gå til innhold

Livet er så kjipt...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er jo ingen ting å gjøre jo. Helt alene. Alle andre har familie, jeg har barn, men ingen familie. Skulle ønske jeg hadde en voksen person i livet mitt også, helst en kjæreste. Men det skjer nok aldri!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, kjedelig med sånne dager. Men dere er jo en liten familie, dere to? Altså ditt barn og deg. Med tiden kommer det nok flere personer inn i livet ditt. Jeg har bodd alene nå i over et halvt år sammen med min sønn og har ikke orket å ta skrittet ut og lete etter noen. Jeg orker rett og slett ikke enda. Trodde jeg var klar for det, men da jeg lekte med tanken seriøst så ble det slitsomt;) Så da venter jeg litt. Det viktigste er å trives i sitt eget selskap, for dersom du ikke liker deg selv er det vanskelig for andre å gjøre det. Enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he! Det høres litt rart ut at man ikke orker å gå ut og ta kontakt med folk,når man egentlig er ensom,men jeg kjenner meg igjen allikevel. Tror man må gjøre en liten anstrengelse for å komme i kontakt med folk. Jeg har funnet ut at jeg MÅ prioritere meg selv litt mer,det har jeg helt glemt i lenger tid nå,og jeg begynte å merke det på kroppen,og da bør jeg nok gjøre det selv om det også virker som et slit. Det rare er at jeg merker det raskt på omverdenen at jeg har endret holdning litt,jeg får mye mer respons fra folk,også menn...:) Ikke at jeg er ute etter en ny kjæreste i utgangspunktet,men jeg tror jeg virker litt indre lukket og uinteressert. Man blir kanskje litt sær som alenemor,hvis man ikke sørger for å komme seg ut blant andre voksne. Jeg tenker stadig på et bofellesskap ute på landet,et småbruk feks,hvor man kunne bodd i mindre enheter og hatt felles husholdning,og delt på utgifter,oppgaver,gleder,og hjulpet og avlastet hverandre. Det er jo så mange som blir alene etterhvert,og som ikke nødvendigvis søker etter et nytt forhold,men som synes det blir tungt eller ensomt å bo alene. Man har jo behov for andre voksne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...