temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Hei!!!!!!!!!!!!! Så nicket ditt under bikini-tråden... og ble så glad! Har tenkt masse på deg! Hvordan går det?
Olivia38 Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Så koselig å bli husket! Her går det rimelig greit. Småtten vokser så bare det! var blitt 7 kilo og 61cm når han var 8 uker.3 åringen har tatt ting overraskende bra, og virker ikke særlig sjalu. Heldigvis har jeg 10 åringen som kan hjelpe til en del. er ikke alle dager som går like bra, men stort sett kommer vi i havn med det meste. Småtten har stort sett sovet fra 2-3 til 10 fra han var 3 uker, så jeg har sluppet billig fra nattevåk, og han sover en del på dagen, så jeg får gjort litt husarbeid. Og til høsten har 3 åringen fått halv plass i barnehage, så da blir det litt lettere. Går det bra med deg og dine da? Klem fra
LilleGumman Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Tror svært mange av oss husker deg og det utrolige pågangsmotet ditt! Og du imponerer ikke mindre nå som babyen er utenfor maven. Med aleneansvar for 3 unger og da endog manglende barnehageplass på 3-åringen?! Jeg synes nå dagene kan være kaotiske og slitsomme som 3-barnsmor, enda så har jeg de to eldste i bhg og en mann som både henter og bringer...? Skjønner at jeg bør skjerpe meg ;-) Vel, uansett godt å høre at alt står bra til med dere. Og han høres jo ut for å være en stor og flott, liten prins!
Olivia38 Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Så flott med litt skryt! Kan jeg få mer??? Det er vel slik at man tar det man får servert, og prøver å svelge unna så godt man kan! Joda, her blåser ganske kraftig for tiden, men samtidig føler jeg at jeg har det bedre enn på lenge! Siden faren til de to yngst har flyttet til den andre siden av landet, har jeg kunnet begynne å puste igjen, fri fra ustanselig kritikk og trusler. Han truer riktig nok både med barnevern og rettsak, men både barnevern, familievernkontor og advokat sier at han ikke kommer noen som helst vei. Velger å tro han går lei til slutt! De venninnene mine som lovte å stille opp, vel...har knapt nok hørt fra dem etter fødselen. Men man kan vel ikke vente annet. folk har så mye i dag, og så liten tid. Jeg hadde vel ikke vært noe bedre selv. Og siden babyen sover brukbart om natta, så går det da på et vis. Ok, skal innrømme det, det går egentlig vanvittig bra! Klærne blir vasket, leiligheten er så godt som strøken, barna får den maten de trenger, vi går turer hver dag. Så jeg bør egentlig ikke klage. Men fy så godt det hadde vært å av og til få legge seg når man var trøtt og få stå opp når man selv ville!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2006 Takk, vi har det bra... Travelt, men bra! ;-)))))
Ronja65 Skrevet 17. juni 2006 #6 Skrevet 17. juni 2006 Du må ikke glemme å stikke innom en gang i blandt. Det er mange av oss som er imponert over deg:-)) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå