Gå til innhold

Spiseforstyrrelse og amming!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Går bra nå i svangerskapet, men hva hvist det skulle gå gærnt etterpå? Vil jeg få melk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dersom du ikke får i deg nok næring og eller stresser ( mentalt og fysisk) vil man kunne miste melken.. Mne det er jo ikke alle som gjør det .. hør med jm så kan kanskje du kan få hjelp til spiseforstyrrelsene dine.. jeg sliter m noe av det samme selv ang vekt.. men tror det skal gå bra nå.. Viktig å ah noen å snakke med.. for mange kan en graviditet løsne opp i forstyrrelsene også, når man får et annet syn på sin egen kropp.. ;)

 

Det hjelper litt på mitt slevbilde nå i hvertfall.. er 23+5 ;)

Du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å spørre, men hvordan spiseforstyrrelse har du? Kaster opp el. spiser lite (ingenting)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mest plaget i tenårene, trenings bullimi.. at man trener i steden for å kaste opp på et vis.. skjønner?

Det sitter i hodet enda, men jeg klarer å leve med det og kontrollere det nå.. spiser og lever veldig sunt, men ikke noe overdrevet.. men inni hodet kunne jeg alltid vært tynnere, bedre trent etc, uansett ..

 

det hjelp å bli "voksen" men som sagt i perioder er det sterk til stede i hodet mitt enda;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du snakket med jordmoren/legen din om dette? Hvis ikke - gjør det!!

 

Best for deg, og best for barnet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...