Gå til innhold

Mere oppmerksomhet osv?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ei venninnne som får barn fra India etter jul.

Selv har jeg ei på 9 mnd og ei på 3 år.

Hun har aldri kommentert mine barn med positive kommentarer/komplimenter.

Men bilde av adoptivdatteren er fremme i fjeset mitt hele tiden. Og jeg overøser henne med komplimenter.

 

Det skal liksom være så spes med henne. Mine barn er ingenting i hennes øyne.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er dessverre noen mennesker som er veldig selvsentrerte og glemmer å gi andre oppmerksomhet.

 

Jeg tror likevel det beste nå er å bare la henne glede seg over barnet som hun sikkert har ønsket seg og ønsket seg, og ventet på og ventet på så lenge.

Unn henne den gleden.

 

Hun synes sikkert at dine barn er kjempeskjønne, men er kanskje ikke den typen som har så lett for å gi komplimenter.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje venninna di har hatt det vondt i mange år fordi hun ikke har fått til å lage barn, og så fordi hele adopsjonsprosessen tar veldig lang tid og er psykisk slitsom? Kanskje har hennes lengsel etter barn vært så stor at hun ikke har klart å glede seg over andres barn? Hvordan hadde du følt det om du måtte i gå i år etter år uten å klare å få barn, mens dine venninner fikk det ene barnet etter det andre? Hadde det ikke vært litt sårt?

 

Kanskje hun vil klare å vise mer interesse for dine barn når hun nå omsider får sitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kanskje venninna di har hatt det vondt i mange år fordi hun ikke har fått til å lage barn, og så fordi hele adopsjonsprosessen tar veldig lang tid og er psykisk slitsom? Kanskje har hennes lengsel etter barn vært så stor at hun ikke har klart å glede seg over andres barn? Hvordan hadde du følt det om du måtte i gå i år etter år uten å klare å få barn, mens dine venninner fikk det ene barnet etter det andre? Hadde det ikke vært litt sårt"?

 

 

-Dette var et bra innlegg, og kan helt sikkert være en grunn til at hun har vært som hun har vært.

Det er veldig vondt når andre får de barna du så sårt ønsket deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...