Gå til innhold

Var på ul 8 juni... :-)


Stjernedryss m/2 skatter

Anbefalte innlegg

Og der lå det en søt og nydelig jente som lekte med navlestrengen sin. Men det var vanskelig for jordmor i begynnelsen, fordi hun lå på tvers så alt ble tverrsnitt. Så til slutt ble magen ristet på så jeg lå der og hoppa på benken, for å se om lille jenta flyttet på seg. Og det gjorde hun til slutt, så da fikk de undersøkt hjertet skikkelig:-) Ble også undersøkt pga mulig jeg måtte operere pga rier og tidligere innleggelse, men cervix målet var heldigvis ok, og det var lukket og låst som jordmor sa, ingen åpning enda. Så jeg slipper heldigvis operasjon, men må ta d med ro. Termin ble 12 nov, men både lege og jordmor sa stor sannsynlighet for prematur denne gangen også, med tanke p forhistorien min (en fra før) og dette som har skjedd så langt. Så jeg er forberedt på fødsel i september/oktober. Fikk også heldigvis grønt lys når det gjaldt å være med på ferieplanene vi har, det var godt så slipper jeg å sitte hjemme alene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer med jenta :-) det var godt det var "lukket og låst" som jordmor sa, men håper du klarer å gå så langt frem til termin som mulig :-) Blir antagelig ikke med på overtidsopprop du da ;-)

 

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :-) Målet blir å klare så lenge som mulig, helst til uke 36, da kan jeg føde på det sykehuset jeg vil.

 

Ha en fin dag du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...