VinterSol+2 Skrevet 11. juni 2006 #1 Skrevet 11. juni 2006 Hei. Så du så etter kjole. Har du en epostadresse, så kan jeg sende deg bilde av kjolen, om du fremdeles er interessert?
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 Hei! Jeg har veldig lyst å se kjolen, men jeg har ikke mailadresse som ikke angir hele navnet mitt. Har ikke lyst å legge det ut her nemlig. Har du lagt ut kjolen på finn.no kanskje? Da kan jeg jo få adressen til linken.
VinterSol+2 Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2006 æsj, nei, jeg har ikke det.. og jeg også er skeptisk til å legge ut epostadressen. Du kan ikke oprette en hotmailadresse bare da? [email protected] eller noe ? ;-) Bildene er lissom av meg i kjolen, så det blir litt rart å legge den ut.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Skal se hva jeg får til! Er ikke akkurat noen kløpper på data nei!
VinterSol+2 Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2006 *dytte* fått fiksa noe enda? eller noen andre som er interessert? Bare gi meg epostadresse dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå