Anonym bruker Skrevet 11. juni 2006 #1 Skrevet 11. juni 2006 Jeg er ubekvem med kroppen min, og selv om jeg liker å eksperimentere er det ikke alltid like enkelt. Mannen min hater nye ting. For en liten stund siden når vi hadde sex sa han at han ville jeg skulle ta på meg selv. For å se hvordan jeg gjør det. Jeg var litt usikker og sa at han bare kom til å bruke det mot meg senere. Men jeg gjorde det alikevel. Nå har det seg sånn at vi kan sitte å se på tv, og helt plutselig gjør han narr av meg, og later som han er meg.(altdå tar på seg selv) Jeg blir fryktelig lei meg, for han skratt ler jo selvfølgelig og synes jeg er teit. Han gjør også andre ting, som å beskrive meg når jeg gir han oral sex. bare at han gjør det på en måte hvor han fremstiller meg som en idiot. Jeg har prøvd å snakke med han, men han sier han ikke mener noe med det og fortsetter alikevel. Innspill? Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre
Embla72 Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Først må jeg si at jeg syns dette er fryktelig stygt av mannen din. Han må da forstå at han sårer deg? Vet du, neste gang han gjør når av måten du gir ham oralsex på så sier du bare: "det er ikke så mange andre måter å gjøre det på når tissen er som en lillefinger da skjønner du!" Begynn å le når dere har sex. Når han spør hva du ler av så bare si: "skal vi ha sex så bør du vel stikke pikken i meg? Å... er den inne??! Upps, kjente den ikke jeg..." Litt slemt, men skjønner han ikke at han sårer deg så må du ta igjen med samme mynt. Fortsetter han slik så oppnår han jo kun at du mister all selvtillit og lyst på sex. Det gagner jo ingen.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 fy flate at du gidder! Nå ble jeg virkelig provosert altså! Det finnes sikkert en haug med ålreite gutter her ute i verden, og hvor de forguder en kvinnekropp. Tror mannen din må ha store problemer med seg selv, og at han av den grunn skal trøkke deg ned i gjørma. Nei, kom deg vekk fra den idioten.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 Jeg kan forsåvidt ta igjen, men han er godt utstyrt, så størrelsen kan jeg ikke klage på.. HI
Embla72 Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 Nei, da blir det litt dumt med størrelsen. Men husk at størrelsen ikke betyr noe, dersom han ikke kan å bruke den! Men for å være litt alvorlig. Så sett deg ned med han og få ham til å skjønne at dette virkelig plager deg og at han sårer deg. Hører han ikke på det så ville jeg vurdert en annen mann rett og slett. For du fortjener bedre enn en mann som ikke eier respekt og sympati for dine følelser.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2006 #6 Skrevet 12. juni 2006 Dette er det verste jeg har hørt! Mannen din må ha svære personlige problemer (og dårlig selvtillit) når han gjør sånn mot deg. Hadda aldri godtatt å bli behandlet slik! Få han til å skjønne at du ikke godtar slik behandling. Det finnes mange andre menn der ute som aldri ville gjort sånn...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2006 #7 Skrevet 13. juni 2006 Jeg tror jeg hadde nekta å ha sex med han jeg til han slutta å gjøre narr av meg
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2006 #8 Skrevet 13. juni 2006 Fy faaaan så j.... dårlig gjort!!!! At det er mulig!!! Sorry, men dette sier sitt om hvordan han ser på deg... Han har jo 0 respekt for deg, trist... Tror særiøst at jeg hadde gått fra ham jeg! Han kan jo ikke bry seg så mye når han gjør narr av deg på den måten!!! Huff, for en drittsekk!!! Kjenner jeg ble sinna nå!!!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #9 Skrevet 15. juni 2006 Det er det verste jeg har hørt! Hvordan klarer du å ha sex med han i det hele tatt? Han høres ut som en skikkelig NERD! En idiot uten sosiale antenner! Han kjenner deg tydeligvis ikke særlig godt. Enten er han DUM eller så er han OND. Vet ikke helt hva som er verst? Du kan jo høre med han, om han er dum eller ond? Har 2 forslag: -straff han med å si at du har mistet lysten på sex pga det han gjør. -Ta igjen på en eller annen måte / finn et av hans svake punkter og tråkk på det og se hvordan han reagerer da. Så kan du fortelle han at det er nettopp DET han selv driver med... Heldigvis er det flere fisk i havet ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #10 Skrevet 15. juni 2006 Fortell gjerne hvordan det gikk ! Lykke til, ønsker deg alt godt. Klem fra meg
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #11 Skrevet 15. juni 2006 For en fjott! Slemt gjort d der! Kan du ikke gjøre narr av han tilbake? kanskje han forstår hvor ekkelt d er for deg? grrrrrrrrr.................
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #12 Skrevet 15. juni 2006 La ham skjønne (selv om det kanskje ikke er sant) at du har FAKET orgasme ALLE gangene med ham...hehe..
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #13 Skrevet 16. juni 2006 Å fy faen!!!!!!!!!!!!!!! Jeg hadde blitt så sint og provoset at jeg hadde gått på dagen. Så han skikkelig fikk se at jeg mente alvor. Hvis han da kommer krypene tilbake og ber på sine knær, kunne jeg ha vurdert å gitt han EN sjangse til. Jeg hadde ikke tålerert det.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #14 Skrevet 16. juni 2006 Hei HI her. Jeg nekta mannen min sex, og sa at jeg bl esåret av det han sa. Vi har ikke hatt sex siden det, men han sa han skulle sjerpe seg. Siden jeg mener at å sjerpe seg ikke er så altfor mye har jeg nektet han sex frem til nå. jeg tror nok ikke jeg går fra han pga noe sånt. det klarer jeg bare ikke. Takk for svar alle sammen! Dere har gitt meg noen gode råd som jeg kommer til å ta med meg videre, og kanskje ha nytte for senere. HI
doffine Skrevet 16. juni 2006 #15 Skrevet 16. juni 2006 Hva med å gjøre narr av han når han får orgasme?? Om han er av typen som kommer med grimaser...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #16 Skrevet 20. juni 2006 Han der hadde jeg ikke giddet å ha sex med mer. Jeg orker ikke ligge med dumme og ufølsomme menn nemlig, Det burde ikke du heller gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå