Gå til innhold

Er det noe liv her i kveld?!


PrinsesseSjefen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Sitter nå på tredje nattavakta mi denne helga, og håper på enda en rolig natt.

I dag har vi bare kost oss igjen i finværet, ungene bada og mamma sløva i graset og sola seg og løste litt sudoku.... Eneste annet jeg har gjort enn å lage mat er å legge sammen litt klær. Slik er nattevakter en god unnskyldning til å ikke gjøre noe fornuftig.... Kjenner jeg er litt trøøt, men har fått sove en del de andre to nettene og i morgen skal ungene på skole/barnehage, så da skal jeg ta meg noen ekstra timer i senga i morgen formiddag.

 

Så nå kjeder jeg meg litt (håper egentlig jeg kjeder meg litt mer i kveld, alltid bra med rolige vakter for alle), noen flere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter og feirer at jeg er ferdig med å rette alle musikkoppgaver (78 stk) og engelsktentamener (55 stk), og har skrevet standpunktkarakterer. En måneds grisejobb er unnagjort, nå fortjener jeg litt ferie!

 

I dag har vi vært på stranda i finværet, og så har vi hatt hele svigerklanen her på 4 årsbursdag til lillebror. I motsetning til tidligere år var det ikke middag og tre kaker, det var ei kake (og vi glemte pinneisen....) Standarden er på vei ned...

Var ute og gikk natteravn i natt, sov fra 03.30 til 08.30, s¨det blir nok tidlig kveld her i dag.

Håper du får ei rolig natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss, da må du jo feire litt.....

standard vår i familieselskap er det samme det alltid har vært.. min den er ikke så høy da. Siden besteforeldre og onkler bor mange timer unna er de som oftes en helg, og da blir det selvsagt middag, men stort sett ei kake, kanskje to hvis vi er flere.

Enda likestille, så jeg krysser fingrer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... logget av kanskje ti minutter før du svarte... Var kjemperolig, fikk sove helt til 630, så det var ikke verst.

Veldig stille her på sidene nå og... hmm... alle ute i finværet?

Sitter og "passer på" eldste og hennes overnattingsbesøk..... Ikke helt enkelt å legge seg til å sove....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...