Gå til innhold

hvordan fungerer dette??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vi har vel egentlig bestemt at typen skal flytte ut pga, han ikke vil betale mer enn meg i husleie osv fordi han tjener veldig mye mer enn meg,, derfor vil han heller bo hos morra si, til vi skal kjøpe sammen(kan ikke tro det blir noe bedre)!! men vi skal fortsatt være sammen.. hvordan går jeg fram da, blir jeg alene mor da, hvordan søke på mer støtte. kan vi velge slik at han slipper å betale barne bidrag osv. dette må vi gjøre fordi det ikke funger for oss, vi krangler om penger 24 timer i døgnetr og stakkars lille gutt på 5 måneder!! går jo utover han den kranlinga!! jeg vil ikke bli eller være noe trygdemisbruker, så han skal ikke komme og gå som han vil, leier av morra mi og hun er streng på dette!!

 

vet dere hvor mye man får osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så lenge dere er kjærester får du ikke penger selv om dere ikke bor sammen, men du? hvorfor vil du være sammen en som er så trangsyns økonomisk? penger må jo være noe av det teiteste å krangle om. blir lett prblemer med hans holdning, og jeg har vanskelig for å tro at det blir bedre siden, men det er du som kjenner han

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...