Anonym bruker Skrevet 11. juni 2006 #1 Skrevet 11. juni 2006 Samboeren har vært bortreist en uke nå, og jeg har ikke savnet han et sekund. jeg og datteren vår har hatt det så fint og kost oss. Tror jeg har bare vennefølelsen igjen for han. Noen som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2006 #2 Skrevet 11. juni 2006 Har det på samme måte...min jobber på sjøen...synes det er til tider slitsomt å ha han hjemme...slapper mer av alene med gullet....mer slitsomt med ett lite og ett stort barn, enn ett lite...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Har det på¨samme måte, ja... Vurdert opp og ned om jeg skal gå fra han... Men jeg prøver ut sommeren pga sønnen vår.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 Håper det er normalt. Jeg har det litt i perioder. Synes vi har så lite felles etter at vi fikk barn (paradoksalt nok!) Jeg er så møkklei slike "stort barn"-nykker. Roter som en barnehageunge, men kjefter på andre for at de roter. Kommer stort sett hjem til dekket bord, men blir sur hvis det uteblir. Gjør knapt en dritt hjemme, men ALT kan forsvares med at han arbeider. Da fortjener man visst å få "alt" annet servert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå