Gå til innhold

Hormonbehandling med veksthormoner


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 123 cm og 20 kg. Han er 10 år. Han skal til utredning nå snart. Er det noen som har noen erfaringer å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

 

Gutten min er 12 1/2 år, er 136 lang(kort og 36 kg)

Han har vært til utredning på barneklinikken på HAukeland.

Da måtte vi være der over natten for de tok blodprøver igjennom hele natten for å sjekke veksthormoner.

Itillegg så tok han røntgen av hånd, fot og rygg for å sjekke utvilkingen der.

På min sønn fant de ingenting "gale".Han er bare liten i arv.Jeg er 160 og faren er 170.

Men heldigvis så er min sønn fysiskk sterk, har mangen venner og har aldri blitt mobbet på høyden osv.

Blir derfor spennende når han nå starter på ungdomskolen.

Men det er klart at jeg enkelte ganger ser at han synes det er dumt å være så lav.Spesielt når det kommer barn helt ned i 7-8 års alderen som er høyere.

Men gutten har itillegg sagt at han vil ikke ha veksthormoner.

Da vil han heller være liten for han hater sprøyter....

 

Ellers så vet jeg liksom ikke helt om jeg har noe mer å skrive.

Bare pass på å fremhev alle de gode egenskapene hans selv om han er liten.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...