Gå til innhold

Blir så sinnsykt mye brunere enn vanlig!


mittlillegull

Anbefalte innlegg

Må være skikkelig forsiktig og smøre meg masse. hvis ikke blir jeg ordentlig brent. og huden min pleier å tåle mye til vanlig. blir aldri brent om ikke jeg er i syden vanligvis....noen flere som merker forskjell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp :-) har blitt kjempe brun...ganske kjekt då! men må og vere veldig forsiktig!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har blitt dypere brun på en måte.. og mye raskere.. men ikke mer brent enn ellers.. litt rødlig , men blir det de første gangene ua sett.. men det går raskere ja.. helt klart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er jo kjempedeilig da....pleier å bli bra brun til vanlig og men nå har det kommet så fort. er ikke så brun på magen enda...mest på brystet, armer og ansikt. er ikke alle steder man føler for å gå med bar mage;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke blitt brent en eg vet ikke om jeg er brunere fått fin farge og jevnt og fint brun deilig uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt svart!! Har aldri til dags dato vært så brun som nå,og ikke har jeg vært brent heller.Ser jo litt tåpelig ut da,for jeg er knall brun på overkroppen og armene, ned til brystene,og helt hvit derfra og på hele magen.Bena er brune foran men ikke bak.. hehe.. Litt vanskelig å sole seg bak nå,og ikke orker jeg å ligge i sola heller:/ Altfor varmt.. Har sittet med håndkle foran magen den stunden jeg har sittet i sola(når vi har grillet o.l.) Får litt vondt av den lille når det er så varmt og lyst jeg da..Men nå skal hun snart ut i den store verden og se lyset for første gang selv:):) Bare 3 uker nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også merket at jeg har blitt brun! Blir nemlig ALDRI det til vanlig... (Bare brent, så flasser det av..) Men jeg har også fått sinnsykt med fregner, føflekker, og pigmentflekker...) Så jeg må i hvert fall passe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på å bruke høy faktor, man har litt annerledes pigment i huden når man er gravid, og noen kan få veldig skjoldete hud som ikke blir bra igjen. (Noen blir kvitt alt, men...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...jeg er ikke blitt brunere enn vanlig ennå.. Snarere tvert i mot - har fått mye kraftigere soleksem enn jeg normalt får. Hudan har tydeligvis blitt mye mer ømfintlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...