Gå til innhold

Trenger hjelp til jente navn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om navnet Antonie?

 

Min mann vil ho skal hete det og jeg er ikke ening synes det høres litt rart ut litt utenlansk kansje og vi begge er Norske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva med celine, ylva, elvira,michelle, emilie emma, leah, cornelia, iselin, marielle, elida, amalie. det er så mange navn som er fine.

 

jeg reagerte ikke på at antonie hørtes utenlansk ut men for meg blir det et guttenavn med jente vri. og jeg er ikke så gira på det selv. men kan hende at det navnet betyr noe for mannen din. og hvis du syntes det er ok så hvorfor ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var et fint navn jeg. Det er jo litt gøy med navn som ikke alle og en hver bærer, det synes nå jeg da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har valgt Bethina, syns det er fint og itillegg betyr det "lille Elisabeth" og det heter jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

antonie e et kjempe fint navn... eg assosierer til ei herlige jenta som kjem frå heimplassen min... go for it :o)

er ikkje sikker på jentenavn eg heller, ein tin g er illefall sikkert og da e at da ska ikkje vera eit tradisjonelt navn.. skikkeligt unorsk faktisk, eller gammalt som ingen andre heite i distruktet... thats me :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også det var kjempefint! Mye bedre med litt uvanlige navn enn noe som "alle" andre på samme alder heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antonie er et nydelig navn!!! Syns ikke det klinger utenlandsk i det hele tatt jeg. Jeg får assosiasjoner til 1800-tallet :) Dessuten er det en stor fordel at barnets navn kan uttales på andre språk, som engelsk og fransk. Tro meg - det er ikke alltid like enkelt å reise til utlandet med et urnorsk navn, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempefint. Har det på lista mi selv, og faktisk! :) Har ikke bestemet noe enda da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et gamelt navn oldemora eller tipp oldemora (er ikke sikker på hvem) til min mann het det.

Det er derofr han vil ho skal hete det.

 

Hovedin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...