Gå til innhold

Takk for et koslig treff, jenter!


*gurimallaika*

Anbefalte innlegg

Koslig at det var så mange som kom..

 

Jeg og Tobias koste oss masse i Frognerparken i dag. Det var kjempe hyggelig å møte dere. Sjeldent man ser så mange nydelige barn på et sted samtidig.

 

Håper det blir nytt treff om ikke så altfor lenge...

 

 

 

Klem fra Tobias og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for i dag, vi koste oss også veldig. Koselige damer og skjønne barn! Nå gleder vi oss til neste treff!

 

Klem fra Snuppa (med pappa fra den Dominikanske republikk) og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var kjempekoselig! Vi blir helt klart med på neste treff. Det var en sliten liten Sverre som la seg i kveld....

 

Og takk for bilder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er Emma i seng, la seg en halvtime tidligere enn vanlig i dag - "sliten men lykkelig" heter det vel :-)

Gleder oss til neste treff.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene mailadressen sendte mailen i retur til meg, (den av dere som ikke har mottatt mail vet hvem det er :-) Jeg prøver på nytt om en dag eller to. Sikkert bare full inbox.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke bilder!! Jeg kan heller ikke huske om jeg skrev mailadressa mi. Tror jeg glemte det. Det er hvertfall: [email protected]

 

Takk for hyggelig treff ja!

 

Hilsen Katrine og Maria Isabella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

da var det sendt! (Du hadde skrevet hotmail og ikke yahoo; der var feilen.) Da skulle alt være i orden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

fikk ikke med meg at det var idag.. ville ellers ha kommet. vi reiser til uganda på besøk til svigers på lørdag og blir der 1 mnd. kanskje vi møtes etter det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i går, alle dere kulturkollisjonsmammaer! Det var kjempekos å treffe dere, håper på nytt treff snart! Hva med å komme hit til Bjølsen en tur? Vi har Bjølsenparken som nærmeste nabo, der har vi inngjerdet lekeplass beregnet på små barn, perfekt for våre søte små. Jeg kan by på en kopp kaffe og noe og bite i! Si fra, dersom dere er interesserte, så finner vi en dag som passer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yupp!!! Jeg og Tobias er veldig intereserte.. Ta å lag en ny tråd, så kan vi ta å finne ut hvilken dag som passer best.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og Snuppa er med igjen! Jeg er opptatt St. Hans-helgen, og jobber noen lørdager, så det hadde vært flott om vi kunne ha tatt en søndag. Men spesifikke ønsker kan man kanskje ta i tråden når den kommer :-)

 

Vi gleder oss i hvert fall til å treffe alle sammen igjen - og de nye også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Emma kommer gjerne til Bjølsen! For oss passer stort sett alle dager. (22.juni - ca 8.juli blir vi ikke i byen, men før og etter er vi her.)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...