Gå til innhold

Et ønske!!!


tutsi 77

Anbefalte innlegg

Jeg skulle virkelig ønske at de som har lyst til å krangle eller være spydige kunne gå inn på kranglesiden som jo er opprettet for at det ikke skal bli så mye nebbing på de vanlige sidene. Jeg ønsker bare å få råd og støtte og diskutere med likesinnede og vil gi råd og støtte til de som vil..Jeg har fått et par frekke tilbakemeldinger på helt uskyldige meldinger, som hjelp til navn..Syns dette bare er trist..Er det flere som er enige??Jeg skulle ihverfall absolutt ønske at dette bare var en side med gode ord og positve tilbakemeldinger!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan virkelig ikke bli mere ening! Det var visst ei som ble politianmeldt her inne for litt siden, pga grov trakkasering, så man skal være litt forsiktig! Dette skal jo bare være lærerikt og kos!!

Ha en super kveld i det deilige været! :)))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er veldig enig, men nebbete bedervevitere som ikke bruker nick....vil det alltid finnes.

 

bare å overse dem...regner med at det verste som kan skje dem er at de føler seg usynlige.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig ja.. de må jo ha enorme problemer med seg selv noen av dem ..

 

Vi får overse dem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..vi får bare overse dem og ikke bry oss noe om det..De er litt som en mygg..veldig irriterende. Ha en fin kveld dere også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...