Gå til innhold

GRRRRR


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Av og til er den gubben min en kæv... egoist!! Jeg føyer pent inn i hans verden, der han er freelancejournalist. Det vil si at han jobber på kvelder, netter, helger osv. Denne søndagen hadde han bare en jobb + en bitteliten. Jeg så et arrangement jeg hadde SÅÅÅÅÅ lyst på, og det hadde vært koselig å dra sammen me dhan og sønnen hans som er her i helga.

 

Han tok guttungen med på jobbene, men kom hjem og sa at han ikke ville dra på det arr pga at guttungen ikke ville. Jeg danser etter hans pipe hele tiden, føyer ungen i det meste han vil og ikke vil (gikk opp for meg i dag), og ikke nok med det - han stakk ut på jobb igjen, men denne gangen alene - så jeg kan ikke dra uten guttene heller! Også lurer han på om jeg er sinna??? Hehe - jeg er fly forb...:-((((

Jeg stiller alltid opp for de to, er veldig glad i stesønnen min, men i dag fikk jeg litt noia. Men det er første gang da... Ja, ja... sånn ble denne dagen... (Men godt å få ut det verste her inne da:-)) Blir fort blid igjen, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg hadde nok blitt skuffa eg også, men det hadde nok sittet igjen en liten stund hos meg. Ikke lang sint, men klarer ikke å skjule skuffelsen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...