Gå til innhold

Må vel ha dåp men...... Også kjolen da... Hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har døpt alle de 3 andre, og Lillemann er snart 5 mnd og burde vel "ta seg en tur til presten"! Men jeg er sååå slitene, orker ikke tanken på å stelle i stand dåp!! Så får jeg så dårlig samvittighet fordi han ikke er døpt og alle de andre er det..

Så er det dåpskjole da.. De to eldste er døpt i oldemors fra 1913. Den nest yngste er døpt i kjolen til søsteren min. (de to største og yngste har forskjellig far) Men nå synes jeg at Lillemann liksom er for stor til kjole. Noen andre som ikke har brukt dåpskjole, men penklær i stede?

Huff for et rot, men måtte bare lufte noen tanker her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker desverre ikke linken, men så at de hadde en nydelig liten hvit matros dress i silke til små gutter når de skal bli døpt. syntes den var så skjønn jeg. så hvis lillegutten min ikke blir døpt med det første, tror jeg at jeg skal satse på en sånn!

(prøvde å finne linken, men den har blitt borte for meg gitt... :-/

Skrevet

Har vært i et par barnedåper hvor dåpsbarnet (gutter) har hatt på bunadslignende klær. Helt fint!!!

Skrevet

Tusen takk for linken. Der var det jo mye flott, så da tror jeg at jeg går får dress til han. Litt dumt for søsteren min kanskje at jeg ikke vil låne kjolen hennes, men da slipper jeg også å havne mitt i skilsmisseoppgjøret der.. (Han har kjolen, ho vil ha den osv osv..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...