Gå til innhold

Bøker


MammaUlv

Anbefalte innlegg

Hei!

Reiser til spania nå jeg,

lurte på om noen har tips til litt lettlest, fornøyelig og underholdende bøker som jeg kan kjøpe med meg..Skal være der i tre uker, må jo ha noe å stikke hodet nedi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs jo helt hvilken type bok du liker. Selv sverger jeg til fantasy-sjangeren og da er Terry Prattchet sine bøker alltid å anbefale. Witches abroad, Mort etc. Fantastiske bøker. Har bare lest dem på engelsk, men de er på norsk også.

 

Men om det er andre typer bøker du er ute etter, så er jeg ikke helt opp til dato på dem.

 

Ha en glimrende god tur i allefall,- blir hjemme i sommer, men trøster meg med at svigers har svømmebassenget oppe og går snart :) !Kos deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Jeg liker krimromaner.. skikkelig krim.

Kjøp James Pattersons 1.offer :-)

Handler om en morder som dreper brudepar på bryllupsnatten. Spenning til siste side. Pocketbok til 79 kr:)

Også en annen bok som heter vinneren.. husker ikke i farta hvem som skrev den men den er sinnsykt bra den også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...om du liker krim har jeg masse forslag! Jo Nesbø sine bøker om Harry Hole er lettleste og fengende, Gert Nygårdshaug sine om Fredric Drum er kjempespennende, P.D James skriver mer klassisk engelsk krim og den nyeste som heter Fyret er spennende! Jeffrey Deaver sine bøker om Lincoln Rhyme og Amelia Sachs er så spennende at det er faktisk ingen klisje at det ikke går ann å legge dem fra seg! Nå driver jeg med Knut Faldbakken sin "Turneren", og syns den er lettlest og spennende også! Og Agatha Christie er jo krim-dronning nr 1!

 

Ellers så er jo Sagaen om Isfolket lettlest og kjempefengende, selv om du garantert ikke greier å lese alle 47 bøkene på tre uker ;)

 

Håper du fikk noen tips! Ha en fin ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest serien Arvesynd? Den er utrolig fin, du må regne med å lese 2-3 bøker i uken, de er vanskelige å legge fra seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...