It's all about me Skrevet 11. juni 2006 #1 Skrevet 11. juni 2006 Vi har skaffet digert fyrverkeri til bryllupet våres. Så alle som er i Oslo sentrum 5.august må se opp mot himmelen tror det blir kl.24,00 for det er oss, he he.
Gjest Skrevet 11. juni 2006 #3 Skrevet 11. juni 2006 Da håper jeg virkelig du har søkt om tillatelse! Tillatelse må innhentes fra politi og brannvesen.
*mamma i mars 05* Skrevet 11. juni 2006 #4 Skrevet 11. juni 2006 Hvor får man kjøpt det da? Og kan hvem som helst søke om tillatelse? Skulle gjerne hatt litt fyrverkeri når jeg også gifter meg... ) Hvor mye kostet det?
It's all about me Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2006 Leier profersjonelle som jobber kun med fyrverkerishow til å arrangere det for oss så tillatelse blir ordnet. Velger helt selv hvor mye en vil legge i det, men vi har tenkt å bruke en del tusen og få et skikkelig et ) De vi leier inn har erfaring med å skyte opp for kresne rikinger, så det blir nok bra. Kjøper aldri fyrverkeri på nyttårsaften, så vi har tenkt å samle hele livets nyttårsaftener på den ene dagen, he he.
Januar07 <3 Februar12 Skrevet 12. juni 2006 #6 Skrevet 12. juni 2006 man kan også kjøpe fyrverkeri i sverige hele året!det skal vi!vet ikke hvordan det er å skyte opp det selv i større byer men her jeg bor kan vi ordne det selv.med tillatelse selfølgelig.
It's all about me Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2006 Men jeg er fast bestemt på at hele seansen skal avsluttes med hjerter og det er ikke å få kjøpt i vanlig butikk. Dessutten er det kult å få et helt show med litt system ut av det ut av det. Skal det være så skal det være, he he )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå