Gå til innhold

Fyrverkeri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har skaffet digert fyrverkeri til bryllupet våres. Så alle som er i Oslo sentrum 5.august må se opp mot himmelen tror det blir kl.24,00 for det er oss, he he.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi!! :) Hva kostet det? :)

Skrevet

Da håper jeg virkelig du har søkt om tillatelse!

Tillatelse må innhentes fra politi og brannvesen.

Skrevet

Hvor får man kjøpt det da? Og kan hvem som helst søke om tillatelse? Skulle gjerne hatt litt fyrverkeri når jeg også gifter meg... :o)

Hvor mye kostet det?

Skrevet

Leier profersjonelle som jobber kun med fyrverkerishow til å arrangere det for oss så tillatelse blir ordnet. Velger helt selv hvor mye en vil legge i det, men vi har tenkt å bruke en del tusen og få et skikkelig et :o) De vi leier inn har erfaring med å skyte opp for kresne rikinger, så det blir nok bra.

Kjøper aldri fyrverkeri på nyttårsaften, så vi har tenkt å samle hele livets nyttårsaftener på den ene dagen, he he.

Skrevet

man kan også kjøpe fyrverkeri i sverige hele året!det skal vi!vet ikke hvordan det er å skyte opp det selv i større byer men her jeg bor kan vi ordne det selv.med tillatelse selfølgelig.:)

Skrevet

Men jeg er fast bestemt på at hele seansen skal avsluttes med hjerter og det er ikke å få kjøpt i vanlig butikk. Dessutten er det kult å få et helt show med litt system ut av det ut av det.

Skal det være så skal det være, he he :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...