Anonym bruker Skrevet 11. juni 2006 #1 Skrevet 11. juni 2006 Kommer til og flytte fra samboer og ta med meg ungene. han vil ikke ha ansvaret alene eller delt sier han. Ikke bryr han seg stort om ungene eller meg lenger. Hvordan gjør vi dette med salg av bolig? jeg tenker vi kanskje legger ut boligen for salg før vi reiser på ferie, han skal bli med for ungene sin skyld. Jeg kommer til og kjøpe meg ny bolig der foreldrene mine bor, men jeg frykter for avstanden han kommer til og få fra ungene. Ikke sikkert han bryr seg om og ha kontakt med dem heller. Vi kommer til og bo 90 mil fra pappa til ungene det er jo ikke slik at det blir og ha dem annenhver helg heller. Huff syns dette er så trist men har som sagt bestemt meg. Tror dette er det beste ellers må jeg ha det på denne måten resten av livet og det orker jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2006 #2 Skrevet 11. juni 2006 har det på samme måte, jeg. tror ikke gubben kommr til og ha ungene annenhver helg. Han hjelper ikke meg med dem nå heller.er akkurat som han ikke ser dem. Så i dag har jeg sett etter leilighet .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå