Gå til innhold

Måtte inn på fødeavd.


Donti

Anbefalte innlegg

I går kveld reiste eg inn på fødeavd.... jeg hadde ikke kjent liv i heila dagen... Jordmor sa at eg skulle drikke noe kaldt og dytte på magen og hvis det ikke hjalp sko eg ringa til fødeavd.. og det gjorde eg, og fikk da beskjed om å komme inn med en gang....

Men alt er bare fint :-) Takk og lov for det :-)

 

Eg går inn i uke 28.... så eg må si eg er lei av å venta nu... hehe... terminen min er satt te den 6 sept.. men eg tror det blir august barn :-)

 

Klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme skjedde med meg på fredag. Hadde kjent et spark på morgenen og ikke noe resten av dagen, og verken masse juice eller dytting hjalp. Ringte fødeavd. jeg også, og fikk komme. Alt var heldigvis fint, bare babyen som var litt rolig. Tok du ultralyd? I såfall, hvor stor var din baby? Min var visstnok 10% større enn gjennomsnittet, og jeg spurte om ca vekt, og da sa legen ca 1600 gram. Men, hun må da være litt på jordet da, for i uke 27 (termin 11.09) skal da babyen veie ca 1 kg, og 10% burde jo da tilsi 1100 gram, ikke sant... Uansett, godt å vite at alt er i orden. De er så hyggelige på fødeavdelingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...